Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A valós km-es autók szaporodás...

A valós km-es autók szaporodásával végre km mánia helyett az állapot számít majd?

Figyelt kérdés
2008-as, hibátlan, gyönyörű, újszerű autók 250e km-el és társaik. Ideje helyre tenni fejben a kilóméter fetisizmust. Szerintetek mi kell ahhoz, hogy megváltozzon a sok km-es de nagyon megbecsült autók nimbusza?
2013. febr. 5. 23:26
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Szerintem rendszeres szakszerű karbantartás mellett minden autónak gond nélkül kell tudnia futni minimum 500e km-t.
2013. febr. 5. 23:30
 2/12 szántóvető ***** válasza:
százezer alatt szét lehet hajtani a motorok többségét.csak állandóan pörgetni kell és folyton padlógázzal gyorsulni.
2013. febr. 5. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Arra, hogy ez így legyen, még nagyon-nagyon sokat kell várni. A kilométerszámláló állása ugyanis egyszerű dolog: ott a szám, ha kevés, jó, ha sok, nem jó. Az állapotot felmérni már bonyolultabb, ahhoz érteni kellene, nem lehet haveri körben ránézés nélkül, "csuklóból" megmondani, hogy "há' tojotát ne vegyél kétszázezer kilóméterrel, az széjjelesik addigra".

Olyan ez, mint a lóerő- és végsebességmánia: a menő autó erős és gyors. A menő autó minél erősebb és gyorsabb, annál menőbb, a tuning azzal kezdődik, hogy "megcsippeltetem, mer' kéne 20-30 plusz lóerő", az autó fokmérője pedig az, hogy viszi-e a kétszázat az autópályán. Holott az igazán gyors autók általában a kanyarokban gyorsak, de keresztgyorsulással, tömeg-teljesítmény aránnyal, futóművel nem lehet villogni a szomszéd/kolléga/haver előtt, 300 lóerővel é 220-as végsebességgel viszont igen, mert az könnyen érthető.

2013. febr. 5. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Tudod régebben ez a felfogás még működött mert autókat gyártottak és nem utángyártott kínai alkatrészeket.

Ez nem mánia ha egy kocsiban meg van 250 ezer km akkro már érdemes túladni rajta.Ezt a gyárakban is szerintem jól tudják,mostanság semmit sem úgy gyártanak hogy 20év múlva is tudd használni.

Amúgy tényleg nagyon sok számít a tulajokon hogy mennyire vigyáztak a kocsira ,általábanlátni az autón hogy karban volt tartva.

Szerintem az az ésszerű hogy minnél kevesebb kilóméterrel vegyen az ember kocsit.Ha kint élnénk amerikában akkor megérteném a sok kilómétert mert ott elég hosszú utak vannak...

2013. febr. 5. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 szántóvető ***** válasza:

Arról nem is beszélve ha a tulaj "elspórol" 1-1 olajcserét,vagy csak kitolja az olajcsere periódust.vagy ha a szervizben a 4 liter olaj helyett csak 2 liter új olajat öntenek bele.Nálunk sajnos bármi megtörténhet.

1990-2000-es években volt divat az olaszoknál hogy megvették az új autót,használták egy évig,egyszer sem vitték el szervizbe hanem lecserélték egy újra (ahol beszámították a régit)

2013. febr. 5. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Értelmes embereknek eddig is az állapot számított, a hülyék meg megérdemlik a szopórollert.

A legjobb vétel úgyis mindig az ismert múltú "ismerős autója", persze csak ha megbízható az ismerős.

2013. febr. 6. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Igazából a mostani új autóknál lesz "értelme" a visszatekerésnek. Az egy literes Focus motorjának tervezett élettartama 240e km.
2013. febr. 6. 04:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Sosem fog megszűnni az óratekergetés. Magyarországon nincs elég törvényi visszatartás.

Állapotot veszel ez tény,de egy 200zeret futott autó állapota általában rosszabb egy 50-60 ezret futott megkímélt autóénál.

Elvileg 2008-től kellene lennie egy belső órának, amit csak olvasni lehet. Na most sokak szerint ez sem valósult meg, vagyis részben,mert ügyes ember azt is átírja.

A piacon lévő 10 autóból 8-nak tekert órája van. Sajnos.

Nincs biztosíték semmire.

2013. febr. 6. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Azért vannak jó kiindulópontok. A kocsimban 150 ezer van (most 8 éves), tiszta a múltja, első tulaj ismerőstől vettem. A kuplung pedálgumiján kívül sehol nem látni kopást, se a kormányon, se a váltón, se a váltószoknyán, pedig nem autópályán volt használva, hanem nagyrészt városban.

Ezek után öröm látni a 80-90 ezerrel hirdetett ugyanilyen korú, ugyanilyen autókat, amiknek fehérre van kopva a váltószoknyája és kagylósra a kormánya... Azokban legalább 300 ezer lehetett tekergetés előtt.

2013. febr. 6. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim válasza:
Rá kell szánni vételkor a márka szerviznél 10-15E Ft-ot állapot felmérésre,de úgy hogy az eladónak kell állnia a számlát ha rosszabb állapot derül ki mint amit állít!Így te is nyugodtabb vagy hogy mire adod ki a pénzed.
2013. febr. 6. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!