Mennyi idő alatt gyorsul az autód 100km/h ra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Renault Laguna 2.0 turbós benzines, 8,6 ha jól tudom, de még nem teszteltük az adatot.:)
Láttam motor is van, hát akkor: Honda NSR 127 7,2s alatt lépi meg a százat. (Egyedi tervezésű vezérlése van, szintén külön a vezérléshez tervezett rezonátor, illetve ide járt egyéb kisebb módosítás, pl nagyobb karburátor...)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gyerekek, röpködnek a 10s körüli értékek.
Na, hogy legyen egy kis változatosság: Vw Polo 86c 2f 1.0 45LE, gyári adat: 20s, de pár évvel ezelőtt nekem 16,7s-ot sikerült mérnem nála.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
# 21/23
NSR jól megy ,ahoz képes hogy kis ccm van de ez köszönhető a tunningnak is :)
Ismerősőm kawája(gpz) 5másodperc alatt van 100-on.Én vezettem,egyik pillanatban még 80,aztán másikban már 120 és észre sem veszed hogy kigyorsultál :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
# 24/25
Rövidebb is rajta picit az áttétel, mert Kakucsozni viszem, meg ilyesmi helyekre, és ott nem kell akkora végtempó, jobb, ha így felugrik 100-ra.:) (Persze nem lehetett sokat variálni, mert amúgy is olyan 160 körül vége van.)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Anno a Trabantommal 43 sec volt a rekordom. Ez igen jó adat a gyárihoz képest, ott ugyanis 60 sec szerepelt normaként. A Trabi egyébként tuningmentes, majdnem teljesen gyári állapotban, 87.000 km-rel, 24 évesen került hozzám.
A mostani Astrám (2.0 tdi) Kábé 12 sec alatt kapaszkodik fel a háromszámjegyű tartományba, a 125-ös Yamahámmal még sosem mentem 100-at (saccra olyan 15-20 sec kellhet neki, 10 körül kell neki a 80-hoz).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!