Ezzel az autóval sok gond lenne?
89/90' -es BMW.Sok alkatrészgond/stb lenne vele?Sokat kellene rákölteni még?
Amatőr vagyok a témában, kösz ha válaszoltál!




















Egy ilyen korú autóra költeni kell az biztos.
De megnézni semmibe sem kerül, a kereskedő nem rugdossa meg még pluszba az autót, nem is húzza meg kulccsal az oldalát miért ne lehetne kereskedőtől venni?
Magánemberek is ugyanúgy árulnak ramaty autókat. Mindkét esetben járhatsz jól és rosszul is.





A bmw nek csak a futóműve kényes, és szeret rohadni.
Amúgy az alkatrészek nem olyan vészesek, ( powerfanatics.com )
Az öreg kocsikra költeni kell :-)





Első lépésnek gonosz leszek. Miért ilyen autót szeretnél? Szeretsz bütykölni? Imádod a majdnem old timer feelinget? Vagy - és most jön a gonosz rész - csak arról van szó, hogy ez az egyetlen olyan kategória BMW-ben amit meg tudsz venni. Mert ha ez a helyzet, akkor szerintem ne menőzni akarjál a kocsival, hanem vegyél egy normálisat ami A->B és B->A irányt viszi.
Nem beszélve arról, hogy ez is csak akkor menő, ha ráköltesz még 1-2-3 millát, mint mechanikusan, mind esztétikailag rendbe rakod. Addig inkább, csak annyit fog sugározni, hogy nem csak fallikusan hátrányos helyzetű a tulaj, de még csóró is.
És bocsánat, de a kérdések alapján inkább erről van szó. Én sem engedhetem meg magamnak, hogy legyen egy ilyen kocsim pl, mert nem bírnám elviselni, hogy szedett-vedett sz@r az egész. És nem irigykedem azokra akik ilyennel járnak. Tipikusan azok a kocsik, amikor a tulaj gyorsulni szeretne (na nem versenyszerűen, hanem pl piros lámpánál), akkor a kocsi álcázó mehanizmusa beindul -> nem látsz mást csak egy fekete füstfelhőt. Szvsz undorító. Nem is engedném az utakra, amíg nincs megcsinálva. Igaz, akkor nem 400k lenne.
20 év múlva az X5 sem lesz menő. Illetve max az a példány, ami újszerű állapotban van.
És nem savanyú a szőlő. Én az első kocsimat 10 hónapja vettem 580ért. Nem erőgép, nem régi menő kocsi, viszont jó állapotban volt.
A kérdésedből - ne haragudj a feltételezésért - én azt gondolom, hogy első kocsi lenne. Szerintem ne ilyennel kezdj, mert elveszi a vezetés élményét, amikor állandóan valami problémával küzdesz vele.
A régi dízeles pedig azért problémás, mert nem létezik olyan, hogy 10éves 100k-t futott... A dízeles autók jóval drágábbak a társaiknál, így azok veszik akik !minumum! 30k-t beleraknak egy évben. Így hozza vissza a klönbözetet. És lehet akármilyen jó egy kocsi mechanikája, 600k után már bizony nagyon megkopik minden még egy rendesen karbantartott autón is. Számomra a linkelt kocsik valahol a calibra környékén vannak. Nehéz normális állapotút találni belőle (még ha nincsenek is sz@rrá tuningolva).
Nem a gyorsulás.Csak a majdnem old-timer feeling.
De ha ennyi baj van vele akkor off, mert nem értek hozzá olyan szinten..hogy magam szereljem.Igen 1. autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!