Szerintetek sincs ertelme suzukit venni?
A Suzuki lenézésnek nagyon szép hagyománya van már, és tudod az a gond, hogy általában akinek Suzukije van, az igénytelen is.
Annyit se foglalkozik vele amennyit kellene.
Hozzájönnek, a vezetni se tudó állatformák, akik városban tövig nyomják "sportos" vezetés címszóval, és pályán 100 nál már halálfélelmük van teljesen jogosan.
Nekünk az első 2 autónk Suzuki volt, az origi kis Swift, aztán a halál doboz, amit hivatalosan Wagoner + nak neveztek. Utobbival egyszerűen veszélyes volt közlekedni, nemcsak a papír felépítés miatt, hanem a magassága miatt is.
Ezután volt egy-két régebbi autóm.
És végül egy Toyota Corollánál kötöttem ki, 2002 es, picit több mint egy milla, másfél éve teljesen tökkéletes.
Van megjelenése, ahol a suzuki már kezdte össze szarni magát, ez ott kezd belejönni, ég és föld a 2 autó.
A büdös életbe nemülnék mégegyszer suzukiba, ha fizetnek érte akkorse, és nemazért mert mindenki lenéz benne, nem azért, mert a kaminos szónélkül elkezdett sávot váltani felém a pályán, amikor az előzés felénél jártam (és csak egy satu fék mentett meg) attól, hogy ne küldjön le a pályárl 110 nél.
Hanem azért, mert magában is életveszély a dolog.
Teknikailag rendben van, városban oké lenne, én nem vagyok oda a rajoskodásért, leszarom a presztizst, de minuszba mégse akarok menni.
Nem vagyok suzuki pártiés ellenző sem,de az tényhogy MEGBÍZHATÓ,KEVESET FOGYASZT,OLCSÓ SZERVIZELNI,és még FÜRGE is!
Mi kell még???
Gondolkozzatok reálisan!!!
Ma ár nem gáz a suzuki,csak a tulajaik,ha megelőzöm öket rosszul vannak,de ez az Ő bajuk:D
Itt most nem BMW-ről meg Audiról beszéltem azok télleg drága kocsik fenntartásban is. De suzuki árából vehetsz Fordot,Opelt vagy Volvot is ahogy belinkelte az egyik válaszoló.
Aki pedig azt állitja hogy az uj suzukik mennyire biztonságosak és jó a kasztnijuk az nemlátta azt a Totalcart mikor Winkler Róbert 1 ujjal horpasztotta be 1 ignis hátulját.Akkor az már tényleg nagyon biztonságos lehet.
8:22 vagyok. Még annyit hozzátennék ehhez, hogy a Suzuki márkán belül is vannak különbségek. Egy haverom vett új Grand Vitarát a féléves Porsche mellé téli kocsinak. Nagyon jó autó. A családban van egy SX4, amit nagy ritkán én is vezetek. Azzal sincs semmi, elvisz A-ból B-be és műszakilag is problémamentes. A csajom kis 3 ajtós piros 2006-os Swiftje meg még fiatalos és jópofa is. Én úgy gondolom, hogy az nálunk az országban a legnagyobb probléma, hogy az emberek túlnyomó többsége az autózást nem annak tartja, ami: közlekedni, elérni az úticélt, hanem másokhoz képest viszonyítják magukat, különféle frusztrációkat kompenzálnak az autó választással és vezetéssel. És emiatt telis tele vannak elvárásokkal mindenki felé, hogy az autójuk alapján alkossanak róluk pozitív véleményt. Aztán mivel egyesek megy egy-egy ház árányi kocsival mászkálnak, (és ők sem csak a maguk gyönyörűségére teszik ezt, hanem másokelőtti szerepléshez is) így könnyen kisebbségi érzése lesz sok olyan embernek, aki elégedetlen az olcsóbb autójával.
Én úgy tekintek az autóra, hogy kétféle van:
-háztartási gép
-szerelemautó
A háztartási gép az, amit csak használni veszünk. Tehát fő ismérvei az észérvek alapján választhatóság. Ezesetben szerintem meg pláne ki nem szarja le a presztízst. Erre a célra tökéletes a Suzuki. (Ignis és Wágner nem annyira, de a többi igen)
Szerelemautó: emocionális döntés hatására megvásárolt autó. Na itt már előjöhet a presztízs is, bár részemről itt is a SZERETHETŐSÉG a fontos. Sok évvel ezelőtt pl volt idő, hogy párhuzamban volt Porschém és Bogaram. (Nem a párom Bogara, ez külön történet) Eltérő presztízs, de mindegyik imádnivaló és nekem kellemes és vezetési élménydús volt. Éppen azzal mentem, amelyikkel kedvem volt.
De mindazonáltal tőlem nagyon távol áll autó alapján minősíteni az embereket. Tehát a béemvés buflákok sem hatnak meg, meg a drágalimuzinos juppik sem.
Sokan írtak más sokfélét, leírom én is a véleményem (bár megjegyzem sosem vezettem egyik suzit sem, de a régi és az új swiftben ültem).
Az SX4, ignis wagonr valamennyire a suzi által is bevallottan elhibázott lépés volt, így a továbbiakban csak a swift-ről írnék.
Ez a "törik a suzi" az újakra már nem igaz, a régieknél még valóban ez volt a szitu, de a suzi tanult a hibájából, és az újat már úgy csinálták meg, hogy ne égjenek vele a törésteszteken. A designja elég jó, már nem az a "kalapos nagypapás" stílus, sokkal inkább a dinamikus kis autó feeling, és ezt a kocsi hozza is. Kis mérete ellenére egész jól el lehet benne férni (persze nem tánctér), és még csomaokgat is lehet bele pakolni. 5en ültünk benne tiszatúrára tartva, sok csomaggal és elfértünk.
Azért veszik sokan, mert az egy nagy kamu, hogy ugyanolyan árért jobb felszereltségű kicsit használt autót lehet kapni. Ez talán a 6 évesnél idősebb autókra igaz, a 10 évesek felettre meg talán még jobban igaz is, de a fiatalokra nem.
Az előbb is itt linkelt valaki hogy hűdejó, 3 milláért van alig használt ford. Ja 3 éves, és ki tudja mit műveltek vele. Ha meg veszel egy 2 éves suzit, akár már 2ért is megkaphatod ugyanolyan felszereltséggel, szóval ez szerintem nem állja meg a helyét.
Szóval az új swiftnél a túlélési esélyed pont ugyanolyan mint bármely más márka képviselőjében, viszont ár érték arányban sokkal jobb. Megbízhatóságban majdnem az összeset veri (jó talán a toyota, honda, mazda vonalat nem, de azok drágábbak is), jól fogyaszt, és ha kell azért tud is menni.
Az új swift szerintem már nem lenézendő. Nem olyan alacsony, és a designja ténleg a dinamizmus életérzést közvetíti, tehát nem értem miért kéne lenézni (mondom ezt úgy hogy a régit még kicsit én is lenézendőnek tartom).
Hogy miért veszik az emberek és kik? Azok akiknek nem státuszszimbólumként kell, hanem közlekedni egy olyan autó, amit akár hitelre is el tudnak vinni, megbízható, keveset eszik és nem halsz meg benne.
Újként de pár éves használtban is ezen feltételeknel a suzuki felel meg leginkább. Nem tudsz másik olyan kocsit mutatni ami ilyen árban ezen feltételeknek megfelelne.
Minden második autó ugyanolyan. És? Kit érdekel? Annál jobb, mert legalább van hozzá minden alkatrész, minden szerelő ért hozzá, minden sarkon javíttatható (ha bármi baja lenne), ha el akarják lopni és minimál védelmet teszel bele, már keresnek is egy másikat. Ráadásul a stiftet lehet olyan színekkel kérni, ami egészen egyedi megjelenést kölcsönöz neki (van ilyen speckó türkíz kék, hihetetlenül jól néz ki úgy). Így már minimális szinten egyedi megjelenésű lesz.
ucsó vok.
Helyesbítés:
most néztem a neten, 1.6-1.7-1.8-ért már egész jó új stiftet lehet kapni, 2008-asat. A ford meg 3 felett van. Akkor milyen "azonos árról" beszélünk? De még ha 2 milláig megyek is el, akkor is 1.5szörös szorzó (és 1 milla ) különbség van a kettő között. Annnyival azért nem jobb a ford...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!