Kuplungot azért érdemes benyomni, mert így mikor indítod az indítómotornak nem kell még a váltót is forgatnia.
2011. aug. 12. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
2/17 anonim válasza:
ha sebbeségbe van az auto ki kell nyomni INDITÁSKOR,
gyújtás rá adásánál nem kell kinyomni
2011. aug. 12. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 anonim válasza:
A manuálváltóval rendelkező amerikai autó pl. nem indíthatók kinyomott kuplung nélkül. Tehát ha akarod sem fogod tudni elindítani, amíg ki nem nyomtad a kuplungot. Hülyebiztos :) Hogyha sebességben ráindítasz, megugrik az autó, ez pedig töréskárt okozhat.
2011. aug. 12. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
azért is érdemes mert ha véletlen sebességben hagytad az autót akkor indítózásnál nehogy nekimenj valaminek...mert ugye olyankor megugrik az autó ha sebességben hagyod és ráindítasz
2011. aug. 12. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 anonim válasza:
Nem csak az amerikaiaknál, amin tanultam Toyota szintén ilyen volt, de gyanítom vannak még más márkák is szép számmal!
2011. aug. 12. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
6/17 anonim válasza:
Toyota = Chrysler, csak az egyiket japánnak, a másikat amerikainak árulják :D
2011. aug. 12. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 A kérdező kommentje:
Kösz a válaszokat, mentek a zöldek mindenkinek.
2011. aug. 12. 23:31
8/17 anonim válasza:
A gyújtás ráadásánál a világon semmi értelme nincs.
Ha már indítasz is, akkor az az értelme, hogyha sebességbe van az autó és ráindítózol akkor megugrik és összetöröd aki előtted parkol... Ha ki van nyomva a kuplung akkor nem.
2011. aug. 12. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
Indításnál ha gyenge az aksi akkor érdemesebb benyomott kuplunggal indítózni, mert nem kell megforgatni a hideg és sűrű váltóolajat a fogaskerekekkel egyetemben. Ha sebességben lett hagyva az autó akkor meg azért hogy ne ugorjon meg az autó ezzel kapkodást előidézve :D
2011. aug. 13. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
„Toyota = Chrysler, csak az egyiket japánnak, a másikat amerikainak árulják :D”
Ez viccnek is rossz. A Chryslernek legtöbb köze a FIAT-hoz van, de egy-két újabb modellt leszámítva nem sok közös van a kettőben.
Egyébként nem valami erősek az indítómotorok, például egy Škoda Octavia esetében motortól függően 1-2 kW, és kb. 20 N·m, ennél a legtöbb segédmotor jóval erősebb.
Nyilvánvaló ugye, hogy nem igazán tud megugrani tőle az autó.
És igen sok, autó csak benyomott kuplung- vagy fékpedál mellett hajlandó beindulni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!