Nehéz egy hátsókerekes autót uralni?
Ugye a BMW-s balesetek száma nem sok, hanem rengeteg. Sokan ezt a hátsókerék hajtás és a rutintalanság számlájára írják.
Kérdezem én, hogy ez valóban ennyire nagy mumus, hogy mindenki ezt mantrázza?
Ha megcsúszik egy kocsi hátulja lényegtelen, hogy BMW, Porsche, Ferrari, akkor azt tényleg olyan nehéz uralni, hogy sokaknak nem is sikerül egyáltalán és csak a tapasztalt, jó sofőrök vannak valamennyire biztonságban?
Rutin rutin rutin rutin....
Én az öreg mercinek azért ki szoktam csapatni fehér aszfaltos körforgóban 🙂
Szerintem egyáltalán nem nehéz kezelni csak tudni kell mit kell csinálni.
Na meg azért az autó sem mindegy.
Egy jó futóműves, viszonylag jó súlyeloszlású, nem túlzottan erős autót jóval könnyebb megfogni mint pl. a hirhedten kezelhetetlen Viper-t.
Rossz a futóműve is, brutál erős, brutál rossz súlyeloszlás.
Opel Omegaval jártam a 2000-es években,sose tűnt föl,hogy hátsó kerekes.(Úgy tudom az az)
Semmi negatív tapasztalatom nem volt, sőt imádtam azt az autót.
Főleg mert a legtöbb utakon futó bmw az nyitottdifis 1.6, vagy 20d. :D :D
Azok nem nagyon tudnak önerőből rosszalkodni :D :D
#5-ös onnan veszem, hogy sok közlekedési csoportban vagyok benne és minden második posztban BMW van az árokban, póznán, fán stb.
Amiket hallottam ott azt emelték ki, hogy nem kell feltétlenül agyhalott módjára közlekedni vele, elég ha a körülmények úgy állnak össze. Vagyis, ha esős, őszi időben valaki elfelejti, hogy nedves az út és nincs tisztában olyasmivel, hogy kanyarban nem fékezünk, nem gyorsítunk durván, akkor máris meglepi őket.
Mennyi az a sebesség ahol még a sofőr tehet valamit egy esetleges csúszás esetén és nem csak utas a kocsiban?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!