Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nehéz egy hátsókerekes autót...

Nehéz egy hátsókerekes autót uralni?

Figyelt kérdés

Ugye a BMW-s balesetek száma nem sok, hanem rengeteg. Sokan ezt a hátsókerék hajtás és a rutintalanság számlájára írják.

Kérdezem én, hogy ez valóban ennyire nagy mumus, hogy mindenki ezt mantrázza?

Ha megcsúszik egy kocsi hátulja lényegtelen, hogy BMW, Porsche, Ferrari, akkor azt tényleg olyan nehéz uralni, hogy sokaknak nem is sikerül egyáltalán és csak a tapasztalt, jó sofőrök vannak valamennyire biztonságban?



szept. 28. 20:10
1 2 3 4
 1/34 anonim ***** válasza:
100%
Részben igen részben nem. Mert aki gyökér az egy elsőkerekes 50 lovas Swifttel is az árokban kötne ki, a 150-200 ló meg a hátsókerék csak segít neki.
szept. 28. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/34 anonim ***** válasza:
36%
Ha legalább 400lóerős és rutintalan vagy akkor mindenképpen.
szept. 28. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/34 anonim ***** válasza:
68%

Rutin rutin rutin rutin....


Én az öreg mercinek azért ki szoktam csapatni fehér aszfaltos körforgóban 🙂

Szerintem egyáltalán nem nehéz kezelni csak tudni kell mit kell csinálni.


Na meg azért az autó sem mindegy.

Egy jó futóműves, viszonylag jó súlyeloszlású, nem túlzottan erős autót jóval könnyebb megfogni mint pl. a hirhedten kezelhetetlen Viper-t.

Rossz a futóműve is, brutál erős, brutál rossz súlyeloszlás.

szept. 28. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/34 anonim ***** válasza:
65%

Opel Omegaval jártam a 2000-es években,sose tűnt föl,hogy hátsó kerekes.(Úgy tudom az az)

Semmi negatív tapasztalatom nem volt, sőt imádtam azt az autót.

szept. 28. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/34 anonim ***** válasza:
66%
Miből veszed, hogy sok a BMW-s baleset?
szept. 28. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/34 anonim ***** válasza:
Nem kell balf*sznak lenni. Ugye a motorkerékpárok 99%-a hátsókerekes, mégis a múltkor majdnem keresztbe álltam az úton, mindkét kerék csúszott, mégsem estem el.
szept. 28. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/34 anonim ***** válasza:
Modernebb hátsókerekes kocsikban bekapcsolt elektronikával sokat el kell követned azért, hogy megcsússzon a hátulja. Eleve úgy tervezik őket, hogy egy átlag autós is biztonságosan használni tudja. Nyilván ha egy erős hátsókerekes autóban kikapcsolod az elektronikát és odalépsz neki kanyarban, akkor az tud meglepetéseket okozni.
szept. 29. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/34 anonim ***** válasza:
64%

Főleg mert a legtöbb utakon futó bmw az nyitottdifis 1.6, vagy 20d. :D :D


Azok nem nagyon tudnak önerőből rosszalkodni :D :D

szept. 29. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/34 anonim ***** válasza:
Jaj de hogy nehéz, hát látod, hogy itt mindenki E39-el M5-el jár.
szept. 29. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/34 A kérdező kommentje:

#5-ös onnan veszem, hogy sok közlekedési csoportban vagyok benne és minden második posztban BMW van az árokban, póznán, fán stb.

Amiket hallottam ott azt emelték ki, hogy nem kell feltétlenül agyhalott módjára közlekedni vele, elég ha a körülmények úgy állnak össze. Vagyis, ha esős, őszi időben valaki elfelejti, hogy nedves az út és nincs tisztában olyasmivel, hogy kanyarban nem fékezünk, nem gyorsítunk durván, akkor máris meglepi őket.

Mennyi az a sebesség ahol még a sofőr tehet valamit egy esetleges csúszás esetén és nem csak utas a kocsiban?

szept. 29. 15:30
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!