Mivel másabb vezetni egy hátsókerekes autót?
Lassacskán beszeretném számítatni a mostani autómat, ami egy Mazda CX-5, összkerekes.
Amit kinéztem egy Mercedes W205-ös, 2.2-es dízel, automata és hátsókerekes.
A kérdésem az lenne, hogy mennyivel “nehezebb” vezetni egy hátsókerekes autót?
Normálisan közlekedek, de általában mindig késésben vagyok, így ha kell, akkor megyek.
Igazából ami a “felelmem” a tél, illetve, hogyha hirtelen nagyobb ívben veszek be egy kanyart. Földúton nem szoktam járni stb, de pl esőben, ha fűben kell megállni, akkor mennyi az esélye annak, hogy benne maradok?
Eddig csak elsőkerekes autóim voltak, illetve összkerekesek.
Koszonom a segítőkész válaszokat!
Nagy különbség nincsen. Extrém időjárás, kemény fagy esetén kell lassabban menni, és ennyi.
Amiket látsz videókat a neten BMW/Merci/Subaru vagy akármilyen driftelő autókról, azokban épített/hegesztett diffi és még egy csomó átalakítás van.
Azért azt nem mondanám, hogy nem jöhet elő olyan, hogy érzed...
Én BMW-ről váltottam E90 320D és bizony, extrém időben tudott túlkormányzott lenni az autó.
Sőt ahol lakom Budán, egy kis emelkedővel kell a főútra kimenni, kvázi meg kell állni elsőbséget adni. Ott bizony télen volt, hogy táncolt a kocsi hátulja, és én pl az utolsó időkben vittem magammal forgácsot, meg rongyokat, hogy ha gáz van.
Szóval ez sem igaz, hogy minden megold az elektronika!
Mondjuk amilyen telek vannak most... lassan tényleg nem lesz jelentősége!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!