Én azt nem értem hogy a kérdező miért nem tudja felfogni hogy azért járok ilyenekkel mert ez tetszik!!!
2023. febr. 24. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
32/40 anonim válasza:
A mai autók már olyan vékony lemezből készülnek mint a sörösdoboz. Hiába rakják tele mindenféle légzsákkal ha maga az autóból semmi nem marad egy ütközés után. Persze papíron biztonságosabb mint egy ugyanabba a kategóriába tartozó régebbi autó, csak a balesetek nem feltétlenül úgy történnek ahogy a törésteszteket végzik. Összeségében egy 20 év körüli autó már nem feltétlenül alacsonyabb biztonsági elvárások szerint lett megtervezve mint egy mai és simán lehet akár biztonságosabb is mint egyes mai autók.
2023. márc. 25. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
33/40 anonim válasza:
Először is, nem tehetem meg, hogy fiatalabb autót vegyek. Másodszor, ha tehetném se vennék, mert ipari hulladék az összes, hullanak szét, mintha muszáj lenne. A 21 éves F Astrám teljesen megfelelő számomra, olcsó az alkatrész, nem kell szerelőhöz vinni minden kis hibáért, otthon javítható.
2023. ápr. 9. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
34/40 anonim válasza:
Mert ami, nincs az nem tud elromlani, valamint nincs is szükség ennyi elektronikára, mivel klímát sem használom. A jelenlegi 19 éves autómból is lett volna full extrás abs, esp stb, de nekem nincs rá szükségem. Persze akinek van, szíve joga. Valamint egy rohadt megbízható benzines láncos motor van benne.
2023. ápr. 9. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
35/40 anonim válasza:
Megtehetnèm, de az autòszerelők a 22 éves autòmmal is àtba sznak, nem hogy ha még lenne egy újabb autóm...Hűha, hát akkor meg még egy olajcsere is 500 ezer lenne.
Volt egy egymilliós autóm, és a szerelő 1 millióért akarta megjavítani. Teljes első baloldali futóművet kellett volna rajta cserélni, meg egy kicsit lakatolni, de nem volt vészes. Ráadásul bontott alkatrésszel akart dolgozni, és úgy mondott 1 milliót. Inkább eladtam a francba, mert mozgatni meg már nem akartam trailerrel, mert az autòmentős is lehúzott, 2 kilométerre kèrt 20 ezret.
2023. ápr. 9. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
36/40 anonim válasza:
En pl azert tartom meg a regit mert amugy sem sokat jarok vele, ezt a kocsit nem sajnalom ha tortenik vele valamit.
Mindenkinek mas az igenye. Valaki mindig uj autot vesz es erre kolti az osszes sporolt penzet, mas inkabb a hazara kolti, nyaralasra es jo neki az oreg auto is
2023. ápr. 9. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
37/40 anonim válasza:
Én azért járok huszonéves autóval, mert:
1) Házat építünk. Ez ma minden erőforrást igénybe vesz, nyilván vehetnék autót, de jelenleg minden jelentősebb összeg ebbe megy.
2) 22 éves BMW 530i-m van. 7 éve megvan. Jelenleg is tipptopp állapotban, kell rá persze néha költeni de legalább az értéke ennek már nem nagyon csökken, ha marad az állapot. Amúgy meg nagyon szeretjük, mindent tud ami kell nekünk és többet is.
3) A jelenlegi használtautó piacon én nem látom értelmét a cserének akkor sem, ha inkább ebbe akarnánk tenni azt a néhány milliót.
2023. ápr. 9. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
38/40 NTBS válasza:
Azért, mert őt nem érdeklik a külsőségek, sőt próbálja titkolni a jó anyagi helyzetét. A hülye azzal is dicsekszik amije nincs, az okos titkolja azt is, amije van.
2023. ápr. 10. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
39/40 anonim válasza:
Oszt minek emeled ki sutyerák?
2023. ápr. 10. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
40/40 anonim válasza:
Azért mert egy új autóban halott tőkeként olvad el tíz millád, míg ha egy milliót fektetsz autóba és kilencet befektetsz vagy a vállalkozásba forgatsz, akkor gazdagodsz. De ez mitől kérdés?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!