Havi 150-200-at félre tudok rakni a jelenlegi fizetésemből
2022. okt. 16. 12:55
62/81 anonim válasza:
Akkor inkább szerintem még gyűjts pénzt :)
2022. okt. 16. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
63/81 anonim válasza:
5 éve azt mondtam volna, hogy 1 millából lehet venni értelmes autót. Sajnos nagyon elszaladtak az árak mostanában. 1,5-2 millió alatt napi használatra én nem mernék venni.
Havernak S60 van úgy, hogy ő gyári munkás. Tényleg szuper autó de ha javítani kell zsebbe nyúlós. Nagyon nagy előny ha tudja az ember otthon is szerelni.
2022. okt. 16. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
64/81 anonim válasza:
Szerintem a Volvo még 30 évesen is egy “jó” autó, nem olyan tömeg szar mint az Audi, meg az ötös Passat.
Ha már Passat akkor hatos, vagy nyolcas.
De a régi Volvok, szerintem jók napi használatra, megtarthatod, és később ha lesz pénzed megcsinálod hobbiautónak, vagy eladod.
2022. okt. 16. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
65/81 anonim válasza:
@61 - akkor szerintem dobj még rá, rakj egy kicsit félre. Hidd el, sokkal jobb alapból tényleg jól tartott példányt venni és azt szinten tartani, mint egy problémásat venni és megpróbálni helyrerakni. Én csináltam már mindkettőt többször is, tapasztalatból mondom. 1,5 körül ezekből már kapsz olyat ami tényleg tiptop, az is fog vinni 1-2 százezret fixen évente mert öreg és nem egy minimálautó, de legalább akkor olyan is lesz.
2022. okt. 17. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
66/81 anonim válasza:
Ja, bocs - azért A6-ból nem. :) Passatból, A4-ből van rá esélyed.
2022. okt. 17. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
67/81 A kérdező kommentje:
“ Sajnos nagyon elszaladtak az árak mostanában. ”
Tavaszra lejjebb mennek az autóárak?
2022. okt. 17. 12:43
68/81 anonim válasza:
#64 azon gondolkoztál már, hogy a tömeg szarok mitől lettek tömeg szarok?Nyilván attól hogy “szarok”
2022. okt. 17. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
69/81 anonim válasza:
@68 - attól lettek tömeg szarok, hogy megveszi őket újonnan nyugaton az ember akinek van rá pénze, használja ameddig egy jó autó, eladja a gyrososnak még ott nyugaton, ő is használja még ameddig nem nagyon kell rá költeni, aztán behozza a nepper Magyarhonba, megveszi itt valaki akinek nincs pénze fenntartani és még a vételárra is rokonoktól meg Cofidistől jött a pénz egy része - hiszen nálunk nagyon nagy "státuszszimbólum" az autó, akkor is ha 10-12 évesen most dobta ki a svájci, szóval MUSZÁJ erőn felül autót vásárolni ugyebár mert attól leszel valaki -, aztán meg sírnak hogy "hát jaaaj hát nem jó az autó, hát rá kellett költeni párszázezer forintot most így 12 évesen 200 ezer kilométerrel ami simán lehet hogy a kétszerese csak vissza lett tekerve, jajjajjaj hát a NÉMET AUTÓ EGY SZAR". Nem a német autó szar. Aki megveszi és azt hiszi hogy majd csak megy magától, az a szar és az a hülye. Érdekes módon ahol van pénz fenntartani, ott soha nem hallod hogy szar lenne. :)
2022. okt. 17. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
70/81 anonim válasza:
Felmentem a hahura, nagy lépcsőshátú autó 950.000-1.050.000 között jellemzően mind félmillió körül futottak. Nem azért adják el, mert megunták, vagy kinőtték. Nem. Most kezd jönni a "sokat ráköltős" szakasz. Megveszi a madár egymilláért, aztán az első évben beleborul még egy, ha úgy szeretné megcsináltatni, hogy még 5-6 évig jó legyen.
De nem baj, mert legalább német vagy svéd vas, nem valami olcsó szar távolkeleti...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!