Érdemes még 20 éves autót napi használatra venni vagy ezek már csak hobbiautók?
Audi A4
Audi A6
Volkswagen Passat B5
Volkswagen Bora
Volvo S60
Volvo S80
Ezek tetszenek. Napi 60km-t kéne autóznom. Úgy értve, hogy oda-vissza 30.
Újabb autóra nincs keret, kb 1 millió körül tudok a vételárra szánni. Meg legyen nagy autó és mindenképpen szedán.
30 éves mercibel járok elég sokat, teljesen jó.
Csak éppen az 1 millából nem jön ki.
Szóval a válasz: jók a régi 20-30 éves autók is napi használtra csak nem 1 millió ft-ért, hanem jóóóóval többért.
Engedd el. Egy milláért 4-500 ezer km-re visszatekert példányokat kapsz.
És az alkatrészek sem olcsóak hozzá.
Miért van az, hogy ebben az országban mindenki egy-két kategóriával nagyobb autót szeretne, mint amekkorát megengedhet magának?
Meg lehet nézni rendszám alapján a kormányzati weboldal nyilvántartásában, hogy mennyi km van az autóban.
Hát azért, mert egy ilyen autónak nagyobb presztízse van, azt fogják hinni, hogy nagy ember vagyok.
Nem, nincs presztizse. Volt egy ilyen kérdés is a presztizsről, bár beteg és bizonyos hiányosságokat kompenzáló ember azt képzeli, hogy az autótól lesz valakivé.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__11..
Presztizse akkor lenne, ha egy szalonban vett Superbbel érkeznél meg.
Milyen presztizsről beszélsz egy lefingott 20 éves, félmilliót futott, egymillióba kerülő kocsin, amikor ma a legolcsóbb Suzuki is 6 millió körül van?
De mindegy, olyan embernek, aki azt képzeli hogy az autótól lesz valaki, nem adok tanácsot, mert csak az olyan emberek érdemlik meg az időt, akik autó nélkül is valakinek érzik magukat. Másrészt te már a kérdés kiírásakor eldöntötted, hogy fogsz venni egy rommá hajtott német vagy cseh (majdnem német) romot, itt csak visszaigazolást vártál. Mivel ezt a józanul gondolkodó és tapasztalt többség nem akarta megadni, kezdtél ebbe a szánalmas vergődésbe, hogy valahogy úgy alakítsad a témát, hogy dede, igen, olcsón fenntartható lesz egy ilyen öreg szar. Nem lesz az, és itt be is fejeztem, ez a hozzászólás is több annál, mint amit érdemelsz.
"Hát azért, mert egy ilyen autónak nagyobb presztízse van, azt fogják hinni, hogy nagy ember vagyok."
manapság minél nagyobb embernek TŰNIK valaki, annál nagyobb féreg inkább. :D :D :D
Vehetsz!
Ne hallgass senkire.
Minden autó egy darab lemez doboz 4 keréken...
Egy bajod lesz, senki nem akarja majd szerelni, kasznizni.
Én pár hónapja vettem a feleségemnek egy tigrát, 97-es 105ezer km.
Valszeg visszatekert.
Viszont a motorja gyönyörűen jár ezért ény szétbombáztam, karosszériát kijavítottam, és ma fogom festeni a javított részeket.
Mikor még ettük sehol egy rozsda nyom nem volt rajta!!!
Mégis mikor szétszedtem csomó lyukat találtam szőnyeg, kárpit alatt stb...
330ezer volt a vételár, kB 150ezer a szerszámok, gépek.
Megy int vagy 100k az anyag.
Még messze járunk az 1 millátol.
Naponta használjuk így is, azzal járunk dolgozni.
Neki megéri mert imádja.
Nekem nem annyira :D sok a munka vele.
Ezt neked kell mérlegelni.
Ha egy biciklit veszel azt is karban kell tartani..
Ami fontos, hogy te szeresd.
Teljesen mindegy milyen márka lóg az orrán ha használtat veszel az mindíg lutri.
20 év alatt mindegy milyen jó gazdája van egy darab vasnak ha nem szedi szét, hogy üregvédővel kifúj ja a kis zeg-zugokat akkor ott már biztos, hogy dolgozik a rozsda valahol.
Garázsban is rozsdázik.
Szóval én ha veszek autót ezt mindíg belekalkulálom...
59nek igaza van.
Ha nem tudod magad javítani akkor felejtős.
Eleve szerelőt nehéz találni aki vállalja.
Ha idős használtat akarsz mert nem tudsz fiatalabbak finanszírozni nem árt elgondolkodni rajta, hogy megéri e.
Én is kicsi pénzből gazdálkodik de konyítok a vashoz...
Ha nem értenék hozzá nem is vennék használt autót...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!