Érdemes még 20 éves autót napi használatra venni vagy ezek már csak hobbiautók?
Audi A4
Audi A6
Volkswagen Passat B5
Volkswagen Bora
Volvo S60
Volvo S80
Ezek tetszenek. Napi 60km-t kéne autóznom. Úgy értve, hogy oda-vissza 30.
Újabb autóra nincs keret, kb 1 millió körül tudok a vételárra szánni. Meg legyen nagy autó és mindenképpen szedán.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
:D :D :D :D
Jaj megbízható nem kell elérhető áron, inkább veszel drágábban egy problémásat. :D :D :D
Nem te vagy a legélesebb kés a fiókban. :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amit annyiért kapsz, az szét van rohadva, el van hanyagolva. Nem lesz költségmentes.
Nem értem ezt a hozzáállást, hogy valami kínálat legaljáról származó német nagy limuzinért mehet az egy milla, bár egy betegágy lesz, de ugyanannyiért egy kis japánra már nem. Mersuzukijérnemadunegymilliót. Magadnak veszed, vagy a szomszédoknak, döntsd el.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem mindig érdemes öreg autót venni.
Nagyon meg kell nézni. Sok ismerős futott bele abba, hogy vettek 800 ezer-1 millió körül és beleszaladt még 800 ezer javítási költség.
Aki meg 1.8-2 millió körül vett annak max vezérléscsere/féktárcsa/betét csere. Árban ugyan ott vagyunk csak mondjuk van egy 7 évvel fiatalabb autód.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#48
Melyik hülyeséggel? Hogy a 20-21 éves 1 millióért árult, ráadásul a jelenlegi elszállt piacon 1 millióért árult Audi meg Volvo lelakott lesz? Ez tény, nem ijesztegetés.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!