Lehetne-e a Trabantot elektromos hajtással ismét széles körben alkalmazni?
Olcsó elektromos népautó születhet,széles néptömegek számára elérhető áron.
Környezetvédelmi telitalálat.
https://www.youtube.com/watch?v=4hIwsvA7ZMk
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
78./ Sajnos most mindenki így gondolkozik.Át kell állni a gondolkozásmóddal is,és úgy kell a dolgokat tervezni,hogy ez ne legyen gond E-Autóval sem.
Nem kell feltétlenül 800 km egyben utazni,hogy utána azt se tudja az ember fiu-e,vagy lány? Ez nem kamion.
Mindent lehet-másképp.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
81/
Nem,de Japánban,vidéken vannak a legöregebb emberek a világon,ahol szinte nincs légszennyezés.Nálunk ellenben rengeteg az allergiás,és az állandóan náthás ember a városban.
Németországban is megjelentek végre az E Autók,azoknak a hatótávja sem mindíg 800 km. Nem mindekinek van ott Teslája,amelyik már majdnem tudja ezt.
Bár már ott is kezd prestizs autó lenni az E-Autó a régi technikájú Audik mellett.
Ezzel csak azt akarom mondani,hogy a németek is sokat mennek,de már másképp!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Magyarországon ellenben rengeteg a német Tesla,ma is vagy 3-at láttam Pesten.Kik akkor ezek az emberek? Valami itt lakó magas szintű emberek,akik jönnek.mennek?
Tavaly voltam egyébként utoljára odakinn,az idén tényleg nem.Autópályán akkor alig láttam E- Autót,a városban inkább.
Nálunk arányaiban Pesten több van mint odakinn láttam Érdekes.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Valami itt lakó magas szintű emberek,akik jönnek.mennek?"
hát Tesla-val tuti nem, mert fontos embernek nincs ideje autópályán töltögetni...
Majd akkor beszéljünk, ha légkondival megtesznek 700 kilométert és 5 perc alatt lehet újratölteni (vagy akksit cserélni). Mert ez az, amit egy átlag dízel tud.
Amíg egy balatoni kiruccanást is egy fél órás matekgyakorlat előz meg, még komolytalan ez a technológia.
A légszennyezés nagyját meg továbbra sem az autók okozzák. Még a tehenek is többet ártanak neki, mint az autók.
Egy előnye van ennek az E-technológiának. A gyártók rájöttek, hogy bazi egyszerű E-autót készíteni, mert az akksikat bárhova pakolhatják és elektromotorok meg kicsik. Így sokkal szabadabban tudnak fejleszteni.
Nézd meg a Tesla Truck és GMC új Hummer-jét. Egy kategória, de mégis milyen különbség. Egyébként a Hummer jól mutatja a technológia lehetőségeit, szabadságát.
88./
A technológiára visszatérve:
Arról mi a véleményed,hogy eltelt már 130 év a belsőégésű technika bemutatása óta,és továbbra is ezzel járunk,csak toldozzuk foldozzuk.
Az elv egy őskövület,lehet ezt ragozni,hogy mennyit hova,klímával,vagy anélkül.Muszáj fejlődni,mert tele van a város állandóan náthás emberekkel.
Ez szerintem felülírja azokat az érveket,-amit egyébként értek-amit te írtál.Érten a kényelmet,a klimatizációt,beülök...és 8 óra múlva Münchenben vagyok,de annek már nagy ára van. Erre egyre többen rájöttek,ez tarthatatlan lesz,ezért kell a technológiai váltás.Erre jött rá a Tesla is,aminek e részvényárfolyama a mai helyzet ellenére az egekben van!! Egyenlőre párhuzamosan van jelen a belső égés,és az elektromos autózás,de még a mi éltünkben befogják a gyártását tiltani a hagyományos rendszereknek. Ez a kvótaszabályzásból látható.Nem lehet a fogyasztást egy bizonyos szint alá levinni,ennél a technológiánál,a rossz hatásfoka miatt.
A villanymotorok hatásfoka sokkalta jobb.Lehet a későbbiekben ezért sokkal kevesebben fognak tudni autózni emiatt.Ez is benne van ebben a változásban,de sokak ezt még fel sem fogják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!