Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehetne-e a Trabantot elektrom...

Lehetne-e a Trabantot elektromos hajtással ismét széles körben alkalmazni?

Figyelt kérdés

Olcsó elektromos népautó születhet,széles néptömegek számára elérhető áron.

Környezetvédelmi telitalálat.


https://www.youtube.com/watch?v=4hIwsvA7ZMk



#Trabant #elektromotorral
2020. nov. 9. 19:49
❮❮ ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... ❯❯
 81/174 anonim ***** válasza:
100%
Kérdező, te voltál annak a kérdésnek a kiírója is h bp-en 15 évvel rövidebb ideig élnek az emberek? 😂😂😂😂
2020. nov. 9. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 82/174 A kérdező kommentje:

78./ Sajnos most mindenki így gondolkozik.Át kell állni a gondolkozásmóddal is,és úgy kell a dolgokat tervezni,hogy ez ne legyen gond E-Autóval sem.

Nem kell feltétlenül 800 km egyben utazni,hogy utána azt se tudja az ember fiu-e,vagy lány? Ez nem kamion.

Mindent lehet-másképp.

2020. nov. 9. 22:56
 83/174 anonim ***** válasza:
100%
Bocs, csak épp nekem és sok másnak se mindegy, hogy pl elindulok reggel 8 kor és délután 4 után kicsivel már Nürnbergben vagyok, vagy épp csak este 8 körül esek be... Ennyi erővel mehetnék lovaskocsival is.
2020. nov. 9. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 84/174 A kérdező kommentje:

81/

Nem,de Japánban,vidéken vannak a legöregebb emberek a világon,ahol szinte nincs légszennyezés.Nálunk ellenben rengeteg az allergiás,és az állandóan náthás ember a városban.

2020. nov. 9. 23:02
 85/174 A kérdező kommentje:

Németországban is megjelentek végre az E Autók,azoknak a hatótávja sem mindíg 800 km. Nem mindekinek van ott Teslája,amelyik már majdnem tudja ezt.

Bár már ott is kezd prestizs autó lenni az E-Autó a régi technikájú Audik mellett.

Ezzel csak azt akarom mondani,hogy a németek is sokat mennek,de már másképp!

2020. nov. 9. 23:06
 86/174 anonim ***** válasza:
100%
Akkor nem jártál még NO-ban... de egyszer nézz körül autópályán pl, 50-ból jó ha 1 elektromos van, de inkább 100-ból 1, NO-ban a dízel és a benzin köszöni jól van.
2020. nov. 9. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 87/174 A kérdező kommentje:

Magyarországon ellenben rengeteg a német Tesla,ma is vagy 3-at láttam Pesten.Kik akkor ezek az emberek? Valami itt lakó magas szintű emberek,akik jönnek.mennek?

Tavaly voltam egyébként utoljára odakinn,az idén tényleg nem.Autópályán akkor alig láttam E- Autót,a városban inkább.

Nálunk arányaiban Pesten több van mint odakinn láttam Érdekes.

2020. nov. 9. 23:14
 88/174 anonim ***** válasza:
100%
Mert ott a kulcs, Pesten, ahol épp leugrik vele a szomszéd áruházba, vagy épp valamelyik kertvárosba... BP-n én meg az átlagnál több Ferrarit és egyéb luxusautót látok, persze a megfelelő részén...
2020. nov. 9. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 89/174 anonim ***** válasza:
100%

"Valami itt lakó magas szintű emberek,akik jönnek.mennek?"

hát Tesla-val tuti nem, mert fontos embernek nincs ideje autópályán töltögetni...

Majd akkor beszéljünk, ha légkondival megtesznek 700 kilométert és 5 perc alatt lehet újratölteni (vagy akksit cserélni). Mert ez az, amit egy átlag dízel tud.

Amíg egy balatoni kiruccanást is egy fél órás matekgyakorlat előz meg, még komolytalan ez a technológia.


A légszennyezés nagyját meg továbbra sem az autók okozzák. Még a tehenek is többet ártanak neki, mint az autók.


Egy előnye van ennek az E-technológiának. A gyártók rájöttek, hogy bazi egyszerű E-autót készíteni, mert az akksikat bárhova pakolhatják és elektromotorok meg kicsik. Így sokkal szabadabban tudnak fejleszteni.

Nézd meg a Tesla Truck és GMC új Hummer-jét. Egy kategória, de mégis milyen különbség. Egyébként a Hummer jól mutatja a technológia lehetőségeit, szabadságát.

2020. nov. 9. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 90/174 A kérdező kommentje:

88./

A technológiára visszatérve:

Arról mi a véleményed,hogy eltelt már 130 év a belsőégésű technika bemutatása óta,és továbbra is ezzel járunk,csak toldozzuk foldozzuk.

Az elv egy őskövület,lehet ezt ragozni,hogy mennyit hova,klímával,vagy anélkül.Muszáj fejlődni,mert tele van a város állandóan náthás emberekkel.

Ez szerintem felülírja azokat az érveket,-amit egyébként értek-amit te írtál.Érten a kényelmet,a klimatizációt,beülök...és 8 óra múlva Münchenben vagyok,de annek már nagy ára van. Erre egyre többen rájöttek,ez tarthatatlan lesz,ezért kell a technológiai váltás.Erre jött rá a Tesla is,aminek e részvényárfolyama a mai helyzet ellenére az egekben van!! Egyenlőre párhuzamosan van jelen a belső égés,és az elektromos autózás,de még a mi éltünkben befogják a gyártását tiltani a hagyományos rendszereknek. Ez a kvótaszabályzásból látható.Nem lehet a fogyasztást egy bizonyos szint alá levinni,ennél a technológiánál,a rossz hatásfoka miatt.

A villanymotorok hatásfoka sokkalta jobb.Lehet a későbbiekben ezért sokkal kevesebben fognak tudni autózni emiatt.Ez is benne van ebben a változásban,de sokak ezt még fel sem fogják.

2020. nov. 10. 07:54
❮❮ ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!