Lehetne-e a Trabantot elektromos hajtással ismét széles körben alkalmazni?
Olcsó elektromos népautó születhet,széles néptömegek számára elérhető áron.
Környezetvédelmi telitalálat.
https://www.youtube.com/watch?v=4hIwsvA7ZMk
39: Az Index fórumán van egy jó kis topik, a "Sok kicsi Nostradamus"
Na oda való ez az egész thread-ed... De főleg a 39-es utolsó mondatod. :-DDD
Könnyű,kis súlyú kocsi kell./Nem a Trabi,de valami olyasmi/
E meghajtással,az elvárható hatótáv 500 km meg kell hogy legyen,ez alap.
Amíg ez nem megy addig valóban nagy probléma az utazás.
De tetszik,vagy nem ez a JÖVŐ.
Hagyjuk már a Diesel technikát,ami már sok országban eladhatatlan,és nem is autókba lett elsődlegesen kitalálva,hanem hajókba.Csak a véletlen tette be a kocsikba,de bele is fulladunk lassan.Újonnan is füstöl,hangos,ráz is,
azontúl már a benzines technika is annyira feljött,hogy nem is éri meg a fogyasztásban sem,nembeszélve a szervizéről,ami horror!....
#42
Kicsi, olcsó, nagy hatótáv, 0 szén-dioxid.
Ember, ami még nem megvalósítható az nem megvalósítható, felfogod végre?
Kisautónak ott a Zoe például, ennyiből telik kifejleszteni és legyártani.
39, látom nem sikerült átgondolni a dolgot amit írtam, vagyis utánalesni. Nem fogják hagyni csak úgy elúszni azt a rengeteg pénzt ami az olajban van, majd ha elfogyott akkor talán lesz villany, addig meg max ilyen mellékmegoldásként.
Aztán hiába eu meg szabályozás, az eu mögött is pénzemberekben vannak, akiknek érdekeik vannak...
40/ Igazad is lenne,ha nem lett volna a VW botrány,de azóta a politika vezeti az autógyárakat.Előtte fordítva volt,a politikusok azt csináltak amit a gyárak mondtak,de a VW mindent tönkretett.Most,hogy becsapták a vásárlókat azt mondják a politikusok: Most majd mi mondjuk meg hogyan fogtok majd dolgozni,és minek kell megfelelnetek. Ez most a nagy változás.
És innen jöttek a bajok a gyárakra,attól fogva jöttek a kvóták,meg az emissziók,meg a grammok.Ezért került előtérbe a Zero emisszió elve,aki ezt tudja bizonyos típusoknál,az kvótát tus eladni,nagy pénzekhez juthat,aki nem az kvótát vesz milliárdokért,és előbb-utóbb beledöglik.
Nagy válltozás előtt áll a vilád,az tuti. Élet a "vírus előtt-és a vírus után "
44./ Oké.Értem,de már más szempontok szerint is kell gondolkodni.
Fejlődni kell,nem megy már csak ugyanazon az elven gyártani mindent fosni a"belső égésű motorizációt".
Azért például a BMW is sokat tanult ebből, pedig ha valaki ő a belső égésű technika zászlóshajója, de mert átgondolta a jövőjét,így, neki is lesz az E_autói miatt szabad kvótája.Tehát már nemcsak a belső égésben gondolkodik,mert különben meghal.
Olajban gondolkodik,de már a jövőre gondol.
Az olaj meg legyen az arabok baja,volt 50 jó évük. A világnak fejlődni kell,a fosszilis energia pedig a múlt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!