Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehetne-e a Trabantot elektrom...

Lehetne-e a Trabantot elektromos hajtással ismét széles körben alkalmazni?

Figyelt kérdés

Olcsó elektromos népautó születhet,széles néptömegek számára elérhető áron.

Környezetvédelmi telitalálat.


https://www.youtube.com/watch?v=4hIwsvA7ZMk



#Trabant #elektromotorral
2020. nov. 9. 19:49
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 41/174 anonim ***** válasza:
100%

39: Az Index fórumán van egy jó kis topik, a "Sok kicsi Nostradamus"


Na oda való ez az egész thread-ed... De főleg a 39-es utolsó mondatod. :-DDD

2020. nov. 9. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/174 A kérdező kommentje:

Könnyű,kis súlyú kocsi kell./Nem a Trabi,de valami olyasmi/

E meghajtással,az elvárható hatótáv 500 km meg kell hogy legyen,ez alap.

Amíg ez nem megy addig valóban nagy probléma az utazás.

De tetszik,vagy nem ez a JÖVŐ.

Hagyjuk már a Diesel technikát,ami már sok országban eladhatatlan,és nem is autókba lett elsődlegesen kitalálva,hanem hajókba.Csak a véletlen tette be a kocsikba,de bele is fulladunk lassan.Újonnan is füstöl,hangos,ráz is,

azontúl már a benzines technika is annyira feljött,hogy nem is éri meg a fogyasztásban sem,nembeszélve a szervizéről,ami horror!....

2020. nov. 9. 21:32
 43/174 anonim ***** válasza:
100%

#42

Kicsi, olcsó, nagy hatótáv, 0 szén-dioxid.


Ember, ami még nem megvalósítható az nem megvalósítható, felfogod végre?

Kisautónak ott a Zoe például, ennyiből telik kifejleszteni és legyártani.

2020. nov. 9. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/174 anonim ***** válasza:
100%

39, látom nem sikerült átgondolni a dolgot amit írtam, vagyis utánalesni. Nem fogják hagyni csak úgy elúszni azt a rengeteg pénzt ami az olajban van, majd ha elfogyott akkor talán lesz villany, addig meg max ilyen mellékmegoldásként.

Aztán hiába eu meg szabályozás, az eu mögött is pénzemberekben vannak, akiknek érdekeik vannak...

2020. nov. 9. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/174 A kérdező kommentje:

40/ Igazad is lenne,ha nem lett volna a VW botrány,de azóta a politika vezeti az autógyárakat.Előtte fordítva volt,a politikusok azt csináltak amit a gyárak mondtak,de a VW mindent tönkretett.Most,hogy becsapták a vásárlókat azt mondják a politikusok: Most majd mi mondjuk meg hogyan fogtok majd dolgozni,és minek kell megfelelnetek. Ez most a nagy változás.

És innen jöttek a bajok a gyárakra,attól fogva jöttek a kvóták,meg az emissziók,meg a grammok.Ezért került előtérbe a Zero emisszió elve,aki ezt tudja bizonyos típusoknál,az kvótát tus eladni,nagy pénzekhez juthat,aki nem az kvótát vesz milliárdokért,és előbb-utóbb beledöglik.

Nagy válltozás előtt áll a vilád,az tuti. Élet a "vírus előtt-és a vírus után "

2020. nov. 9. 21:41
 46/174 anonim ***** válasza:
100%
Ja meg amúgy már azzal is foglalkoztak, hogy az elektromos autózás vakvágány, a hidrogén lenne a végső megoldás.
2020. nov. 9. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/174 D. Brasco ***** válasza:
88%
Kérdező meddig akarod még itt irkalni az okosságaidat,miközben a 42-es kommented alapján(ha addig van akinek nem is)tökéletesen lejött,hogy teljes kotta vagy autos témában,de azert megpróbálod leosztani a jövő heti észt is.Ha trollkodni akartál annak iszonyat gyenge probalkozas volt,ha komolyan gondolod akkor meg vele nincs értelme érdemben bármiről is beszélni annyira sötét vagy....
2020. nov. 9. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/174 anonim ***** válasza:
100%
Kvótázhatsz, de nem tűnt fel, hogy sok autógyár csak azért gyárt pár elektromos autót, hogy átlag kibocsátást leszorítsák? ugyanúgy megvan a piacuk a nagy dízellel szerelt luxusautóknak ahogy az 500+ lovas sportkocsiknak.
2020. nov. 9. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/174 anonim ***** válasza:
100%
#45 Ez a VW-botrány amit mondasz hülyeség. Nem volt ebben semmi extra, rosszat csináltak, megbüntették őket.
2020. nov. 9. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/174 A kérdező kommentje:

44./ Oké.Értem,de már más szempontok szerint is kell gondolkodni.

Fejlődni kell,nem megy már csak ugyanazon az elven gyártani mindent fosni a"belső égésű motorizációt".

Azért például a BMW is sokat tanult ebből, pedig ha valaki ő a belső égésű technika zászlóshajója, de mert átgondolta a jövőjét,így, neki is lesz az E_autói miatt szabad kvótája.Tehát már nemcsak a belső égésben gondolkodik,mert különben meghal.

Olajban gondolkodik,de már a jövőre gondol.

Az olaj meg legyen az arabok baja,volt 50 jó évük. A világnak fejlődni kell,a fosszilis energia pedig a múlt.

2020. nov. 9. 21:49
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!