Lehetne-e a Trabantot elektromos hajtással ismét széles körben alkalmazni?
Olcsó elektromos népautó születhet,széles néptömegek számára elérhető áron.
Környezetvédelmi telitalálat.
https://www.youtube.com/watch?v=4hIwsvA7ZMk
Lehet,hogy örülhetsz még hogy az E- "talicskába" is beleülhetsz.
Mit gondolsz komám,meddig megy még a 2,7 Diesel technika.Újonnan is füstöl.
Vége,a bőrfejű még beleül,neki úgysem számít a környezet,azt sem tudja mi az!
#32 És az áramot szerinted szülik? A selejtezett akksikkal mi lesz?
Mondom, dobj össze otthon valamit, egyelőre senkit sem érdekel még a villanyautózás, vegyen villanykocsit akit érdekel.
21/
A Villanykocsi soha nem volt fillér.
Ott van a Leaf 2013-as is 3,5 millió.Ezzel csak azt mondom,hogy nagyon drága technika ez,és a társadalom széles rétegei számára nagyon lassan lesz ez elérhető.
Ezért kell egy olcsó népautó villany alapon.
Talán az E-Dacia lehet valami jó megoldás,de a kvóta 100 darabra 4 óra alatt kifutott.
#36: ja, mert volt 100 palimadár, aki nem olvasta el a részleteket.
Mégis mit gondolsz, amikor csak 2x annyi villanyautó lesz, mint most, hogyan fogjuk tölteni őket? Már most sem lehet szabad töltőt találni.
Aztán véletlenül se akarjunk lemenni a Balcsira, mert félúton kifogy a nafta.
Egyébként amíg egy 40 lóerős, több éves, indiai piacra gyártott konstrukció villanyosított változata az elérhető E-autó (ez lenne a Dacia Spring, ha nem tudtad), addig hagyjuk is a témát.
Illetve amíg az akksik töltése fosszilis energiáról megy, mégis mit védünk?
Ja, arról meg ne is beszéljünk, hogy a CO2 kibocsájtást nem a dízelek csinálják, hanem benzinesek. Dízel motorok CO2-ben jobbak, gondolom ezt nem tudtad.
Úgy ahogy azt sem, hogy a totál károsanyag 4/5 része gyárokból és tanker hajókból jön, nem autókból.
Szóval ennyit az elektromos forradalomról. Majd 10 év múlva...
34/ Figyelj,egy pillanat alatt fognak olyan szabályzókat hozni az EU-ban hogy nem tudják majd a gyárak teljesíteni a kibocsátási rátát.
Ez jelenleg 95 gr/km,és ezt is alig tudják már tartani,csak egy pár gyártó
tudja hozni a rátát,a többi vagy büntetést fizet,vagy kvótát fog venni.
Brutális bírságok lesznek.A Ford már kvótát vett,a Daimler is nagyon rosszul áll,valószinüleg milliárdokat fog fizetni az Eu-s környezetvédelmi alapba.
A Volvó, Toyota,a Renault-Nissan, és a PSA csoport tudja a kvótát tartani,illetve tud másnak kvótát eladni. Egyszerüen a gyártókat ezek a kibocsátási értékek meg fogják fojtani.2025-re az értéket tovább csökkentik már 85 gr-ra,ami már 3,5 liter/100 km-es fogyasztást ír elő.
Egyszerüen becsődölnek a gyárak,és ezért kell olcsó villanyautó...nem lesz más! A belső égésnek befellegzett tetszik vagy nem. Megfulladunk!
#39 Nem fognak olyan hirtelen ilyen szabályokat hozni. Mivel ezzel bedőlne az autóipar, az pedig rántaná magával a gazdaságot, és így tovább. Max a nagyvárosokban fogják betiltani a belsőégésű motorokat.
És nyugi, lesznek akkorra már használt villanyautók pár millióért vagy még olcsóbban is. Csak míg most viszik a 25 éves TDI-t a szerelőhöz hogy hengerfejes, akkor majd a villanykocsit fogják hogy felpúposodott az akku.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!