Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehetne-e a Trabantot elektrom...

Lehetne-e a Trabantot elektromos hajtással ismét széles körben alkalmazni?

Figyelt kérdés

Olcsó elektromos népautó születhet,széles néptömegek számára elérhető áron.

Környezetvédelmi telitalálat.


https://www.youtube.com/watch?v=4hIwsvA7ZMk



#Trabant #elektromotorral
2020. nov. 9. 19:49
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/174 anonim ***** válasza:
75%
#28 Létezik olcsó villanyautózás, úgy hívják golfkocsi. Na ennél olcsóbb sohasem lesz.
2020. nov. 9. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/174 A kérdező kommentje:

Lehet,hogy örülhetsz még hogy az E- "talicskába" is beleülhetsz.

Mit gondolsz komám,meddig megy még a 2,7 Diesel technika.Újonnan is füstöl.

Vége,a bőrfejű még beleül,neki úgysem számít a környezet,azt sem tudja mi az!

2020. nov. 9. 21:07
 33/174 anonim ***** válasza:
100%

#32 És az áramot szerinted szülik? A selejtezett akksikkal mi lesz?

Mondom, dobj össze otthon valamit, egyelőre senkit sem érdekel még a villanyautózás, vegyen villanykocsit akit érdekel.

2020. nov. 9. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/174 anonim ***** válasza:
100%
Tovább mint hinnéd... amíg van olaj, addig lesz otto és diesel motor... Csak egy apróság: Rockefeller név mond valamit? A világ egyik ha nem a leggazdagabb családja, és az olajipar 80%-a van a kezükben... Elég nagy befolyásuk van jóformán mindenre, szerinted majd ölbe tett kézzel nézik, hogy rájuk szárad az olaj?
2020. nov. 9. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/174 anonim ***** válasza:
100%
Elektromos Trabant ez jó 😂😂😂😂 Most elképzeltem, ahogy elmegy vele az ember a sarki piacra és töltheti is fel 😂😂😂
2020. nov. 9. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/174 A kérdező kommentje:

21/

A Villanykocsi soha nem volt fillér.

Ott van a Leaf 2013-as is 3,5 millió.Ezzel csak azt mondom,hogy nagyon drága technika ez,és a társadalom széles rétegei számára nagyon lassan lesz ez elérhető.

Ezért kell egy olcsó népautó villany alapon.

Talán az E-Dacia lehet valami jó megoldás,de a kvóta 100 darabra 4 óra alatt kifutott.

2020. nov. 9. 21:11
 37/174 anonim ***** válasza:
100%
#36 A villanykocsi bizony azért drága, mert jelenleg csak ilyen áron tudnak kifejleszteni olyat aminek van is valami használható hatótávja. Vagy úgy gondolod hogy az a Trabant egy ceruzaelemmel működne napokig?
2020. nov. 9. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/174 anonim ***** válasza:
91%

#36: ja, mert volt 100 palimadár, aki nem olvasta el a részleteket.

Mégis mit gondolsz, amikor csak 2x annyi villanyautó lesz, mint most, hogyan fogjuk tölteni őket? Már most sem lehet szabad töltőt találni.

Aztán véletlenül se akarjunk lemenni a Balcsira, mert félúton kifogy a nafta.


Egyébként amíg egy 40 lóerős, több éves, indiai piacra gyártott konstrukció villanyosított változata az elérhető E-autó (ez lenne a Dacia Spring, ha nem tudtad), addig hagyjuk is a témát.


Illetve amíg az akksik töltése fosszilis energiáról megy, mégis mit védünk?


Ja, arról meg ne is beszéljünk, hogy a CO2 kibocsájtást nem a dízelek csinálják, hanem benzinesek. Dízel motorok CO2-ben jobbak, gondolom ezt nem tudtad.

Úgy ahogy azt sem, hogy a totál károsanyag 4/5 része gyárokból és tanker hajókból jön, nem autókból.


Szóval ennyit az elektromos forradalomról. Majd 10 év múlva...

2020. nov. 9. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/174 A kérdező kommentje:

34/ Figyelj,egy pillanat alatt fognak olyan szabályzókat hozni az EU-ban hogy nem tudják majd a gyárak teljesíteni a kibocsátási rátát.

Ez jelenleg 95 gr/km,és ezt is alig tudják már tartani,csak egy pár gyártó

tudja hozni a rátát,a többi vagy büntetést fizet,vagy kvótát fog venni.

Brutális bírságok lesznek.A Ford már kvótát vett,a Daimler is nagyon rosszul áll,valószinüleg milliárdokat fog fizetni az Eu-s környezetvédelmi alapba.

A Volvó, Toyota,a Renault-Nissan, és a PSA csoport tudja a kvótát tartani,illetve tud másnak kvótát eladni. Egyszerüen a gyártókat ezek a kibocsátási értékek meg fogják fojtani.2025-re az értéket tovább csökkentik már 85 gr-ra,ami már 3,5 liter/100 km-es fogyasztást ír elő.

Egyszerüen becsődölnek a gyárak,és ezért kell olcsó villanyautó...nem lesz más! A belső égésnek befellegzett tetszik vagy nem. Megfulladunk!

2020. nov. 9. 21:23
 40/174 anonim ***** válasza:
100%

#39 Nem fognak olyan hirtelen ilyen szabályokat hozni. Mivel ezzel bedőlne az autóipar, az pedig rántaná magával a gazdaságot, és így tovább. Max a nagyvárosokban fogják betiltani a belsőégésű motorokat.

És nyugi, lesznek akkorra már használt villanyautók pár millióért vagy még olcsóbban is. Csak míg most viszik a 25 éves TDI-t a szerelőhöz hogy hengerfejes, akkor majd a villanykocsit fogják hogy felpúposodott az akku.

2020. nov. 9. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!