Mit képzel az a szülő magáról aki hiperaktív gyereke kikapott dolgozatára sírós smiley-t rajzol és odaírja nagybetűvel, hogy "ADHD"?
Egy szövegértéses feladat után kérdések voltak feltéve a kis olvasmányból, hibátlanul alá is húzta a gyermek a megfelelő válaszokat, de nem alul ahol a kérdések mellett 3 lehetséges válasz volt megadva, melyekből egyet kellett volna aláhúzni, hanem magában az olvasmányban.
Erre mi mást lehet adni mint elégtelennek megfelelő százalékot?
A szülő magatartása már érthetővé teszi gyermeke túlzott aktivitását, folyton megértést remél gyermeke nehezen elviselhetőségére.
Túllőttem a célon mikor elragadtattam magam és ráírtam , rajzoltam a dolgozatra?
Sosem csináltam még ilyent...
Kiderült valahogy, hogy melyik kérdéshez melyik választ gondolta a gyerek? Megszámozta vagy megjelölte valahogy pl. különböző színnel?
Mert ha nem, akkor jogos, hogy a tanár nem gondolatolvasó, hogy kitalálja, melyik aláhúzásnál vajon melyik kérdésre gondolt a gyerek.
Viszont ha egyértelműen jelölte akkor nyilván lehetett volna empátia.
De azzal semmiképp sem értek egyet, ha a szülő a dolgozaton üzenget, ha bármi problémája van, menjen be a fogadóórára a gyereknek csak rosszat tesz, ha rajta keresztül intézik ezt.
Még a problémamentes gyermekek szüleivel sem hajlandó beszélni, sosem ér rá.
Legutóbbi fogadóórátvegy nappal később tette ki a falra és sajnálta, hogy senki sem jött el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!