Más általános iskolában is direkt adnak hétvégére dupla tripla házit?
Egész héten van házi feladat minden nap. Alsósokról van szó.
Amikor végre hétvége és pihenhetne a gyerek, a tanítók dupla tripla házikat adnak fel mert hát hétvégén több az idő a házira.
Így azt elosztva már pénteken du, szómbat reggel és du, vasárnap reggel és du is házikat kell írni.
Ez normális általános jelenség minden suliban? szokjak hozzá ne morogjak?
Akkor a gyereked lassú.
Nálunk minden nap van házi, 1-2 feladat tárgyanként, de van, hogy másolnak egy versszakot, vagy írjon hét mondatot a hétvégéről(másodikos). Ehhez még hozzájön a két oldal logika órára, egy két matek, meg ilyesmi. Kb egy, ha teljesen egyedül csinálja, két óra. De általában ott ülök a nyakán, és mondogatom, hogy "figyelj oda, írd már le, mindjárt kész vagy, gyerünk, menni fog", hogy folyamatosan csinálja. Szerintem ez így tök jó.
Nekem 15 éves koromtól kezdve nyomorította meg az életemet a középiskola, vagyis csak 9.es voltam, amikor már jött ez a házi terror. Ne tudd meg hogy általános 7.-8.-ban is milyen házi mennyiségeket adtak nekünk matekból, egész délután írtuk, és ez még csak egy tárgy volt. Akkor még könnyen ment, meg a gimi is viszonylag, de aztán 22 éves koromra teljesen kiégtem a sok irreális elvárástól, hogy minden hül.ye, semmimondó feladatot meg kell csinálni, ezért is hagytam ott az egyetemet.
Simán el tudom képzelni hogy már általánosban is megy ez a házi terror, az én tanáraimnak is csak az volt a fontos, hogy az ő tárgyához értsen mindenki, képtelenek voltak globálisan nézni a dolgokat, hogy mondjuk egy kémia csak az osztály 5%-ának fontos, a többiekkel meg kicsit vajszívűbb lesz. (Kb. 1-2 embernek kellett nálunk is a kémia a gimis felvételihez.)
De persze, könnyű rámondani a kérdező gyerekére hogy lassú, gyagyás, tényleg nem kell elhinni a kérdezőnek, hogy ilyen sok a házi.
18: de milyen feladat...?
Azért marhára nem mindegy, hogy egy sima összeadás-kivonás, vagy pedig egy bonyolult szöveges feladat....
Amúgy pedig ezt az osztás problémát akár korongokkal, akár pálcikákkal, vagy más segédeszközzel simán el lehet magyarázni, meg lehet mutatni.
Manapság a szorzótáblát már nem kötelező megtanulni????
25: utána meg majd jön a nyígás, hogy még egy közepesen rossz gimibe se veszik fel a gyereket...
A tudás nem jön magától. Azért tanulni kell.
Nyilván van szükség biorobotokra is a gyártósorokon. Ahhoz nem kell tudni összefüggésekben és logikusan gondolkodni...
Csak akkor nem kell óbégatni, hogy minimálbérből nem lehet megélni.
27-es, ha 1-2 tárgyból nagyon kiemelkedő a gyerek, akkor abból már vígan megél, mint én is. Két felsőfokú nyelvvizsgám van, ebből élek, köszönöm szépen, nagyon jól meglettem volna felesleges versmagolások, kémia nélkül, a terrorista matektanáraimról nem is beszélve :D Persze, fontos a matek, jó is voltam benne, de olyan szinten és feleslegesen túl voltunk terhelve, amire semmi szükség nem volt.
Teljesen hihető hogy ezt már általános iskolások is elszenvedik. Azon kéne túllátni, hogy tényleg érdemes házit körmölni agyatlanul ahelyett, hogy amit pl a kérdező is mondott, tényleg megértse az összefüggéseket? Vagy hogy agyatlan körmölés helyett nyugodtan koncentrlhasson arra 2-3 tárgyra ami igazán érdekli? És akkor arról még nincs is szó, hogy eljárjon sportolni is a gyerek, hogy ne legyen gerincferdülése a 13+ éven át tartó seggeléstől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!