Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Hogyan csináljam (fehérje...

Nikozia12 kérdése:

Hogyan csináljam (fehérje kérdés)?

Figyelt kérdés
Május óta diétázom és edzeni is rendszeresen járok. Eddig ettem húst de (van okom rá)szeretnék vegetáriánus lenni. Viszont nem tudom h. akkor most hogyan vigyek be annyi fehérjét. Ha iszok fehérje shake-t + más étel(pl.tejtermékek,hüvelyesek stb.) eszek eleget az úgy fedezi a napi mennyiséget? ebben most teljesen kezdő vagyok. Előre is köszi. 22/L

2012. dec. 9. 17:48
1 2 3
 21/22 A kérdező kommentje:

Nem szeretnék Vegán lenni(tudom nem is azért írtad)


Csak az edzéseim miatt aggódom h. nem lesz elég a fehérje és mit milyen arányban vigyek be.Sokat kell még tanulnom de köszönöm a válaszokat :)

2012. dec. 10. 18:09
 22/22 anonim ***** válasza:

Kedves 80%-os, azt hiszem én igen kedves hangnemben írtam eddig, de nagyon nem tetszik hogy egy szélsőséges és tudatlan táplálkozási fanatikus engem nevez népirtónak. Én nem foglak annak nevezni, mert még a tiszta vegetarianizmust is egészségesebbnek tartom mint amiket a dietetikusok MA ajánlanak (tejtermékek, gabonák, burgonya..) és valóban jó étkezés lehetne, ha valamennyi állati táplálékra is építenétek.


Tanulni akarsz a zsírok hatásairól és a fehérjékről?

Úgy tűnik komolyan veszed a témát, mégis a szakirodalommal mégis el lettél maradva valahol 50 évvel ezelőtt.


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


Egyelőre ennyi, ez ad egy ici-pici áttekintést a valóságról.

2012. dec. 10. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.