Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Hogyan csináljam (fehérje...

Nikozia12 kérdése:

Hogyan csináljam (fehérje kérdés)?

Figyelt kérdés
Május óta diétázom és edzeni is rendszeresen járok. Eddig ettem húst de (van okom rá)szeretnék vegetáriánus lenni. Viszont nem tudom h. akkor most hogyan vigyek be annyi fehérjét. Ha iszok fehérje shake-t + más étel(pl.tejtermékek,hüvelyesek stb.) eszek eleget az úgy fedezi a napi mennyiséget? ebben most teljesen kezdő vagyok. Előre is köszi. 22/L

2012. dec. 9. 17:48
1 2 3
 11/22 Dogmatix91 ***** válasza:
Elég felkavaró egyébként ez a videó. Láttam én is hasonlókat. Sajnos fogyasztói társadalomban élünk, és ennek ez az ára. Azért nem árt tudni, hogy ez általában az elmaradott országokra jellemző "feldolgozási mód" , de teljesen megértem, hogyha e miatt nem akarsz többé húst enni. A hallal azért megbarátkozhatnál ;)
2012. dec. 9. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:

Elmaradott országokban "in the United States.." "in the USA.."

A dokumentumfilm Amerikáról szólt!


Sajnos el van tolódva a világ egy gusztustalan irányba. Mindenből az olcsó kell, a dolgoknak nem fizetjük meg a valódi árát.. Ha a hús annyiba kerülne, hogy hetente 1-2 nap tudnánk enni (ami megjegyzem teljesen működő dolog lenne, egészségesen táplálkozók kedvéért: paleó) akkor mindenki több zöldséget enne.


Megjegyzem még, ha 6 milliárd helyett csak 60 millió ember élne.. akkor is más lenne a helyzet.