Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Válás » Válás - elveheti a gyerekeket,...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Válás - elveheti a gyerekeket, mert gazdagabb nálam?

Figyelt kérdés

Férjemmel 8 évig voltunk házasok, van két fiunk, 5 és 7 évesek. Decemberben bejelentette, hogy válni akar, mint utólag kiderült, már egy ideje megcsalt, most együtt is vannak a nővel.

A ház, amiben laktunk, a férjem néven volt, a szüleitől kapta. (Nyilván a bútorokban és a felújításban rengeteg pénzem benne volt, de ezt nem tudom papírokkal bizonyítani.) Azt mondta, költözzek el, így januártól albérletben élek, ahova a gyerekeket is hoztam magammal.

Egy szobás kis lakást tudok csak bérelni, tanár vagyok, minden pótlékkal együtt éppen hogy csak megvan a nettó 300 ezer forintunk, ebből kell megoldani az albérletet, a két gyerek nevelését és minden egyebet.

A férjem már beadta a válópert és telefonon megfenyegetett, hogy elveszi a gyereket, mert én nem biztosítok nekik mindent. Ő sokkal jobban keres, senior fejlesztőként a havi nettó egy millió szinte mindig megvan neki, emellett saját háza van. Szóval tényleg elkezdtem pánikolni, hogy neki fogják ítélni a fiúkat...

Mit tegyek, hogy ne vehesse el őket?

2023. febr. 11. 09:12
1 2 3 4
 31/31 anonim ***** válasza:
100%
26 27 vagyok. Nàlunk ez is èpp ellenkezőleg volt. Nekem magas fizetès mellett jò időbeosztàs, anyuka egesz nap melòban sokkal kevesebb fizuert, lakasa sincs, a melò mellett a kefèl@s kötötte le,hàzastàrsi huseget is szegett,ès làm mègis ùgy elvettèk a gyerekeket hogy csak ùgy nèztem.
2023. febr. 17. 02:43
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu