Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Elhízott nőként magam maradok...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Elhízott nőként magam maradok ha nem vagyok hajlandó koplalni egész életemben?

Figyelt kérdés
Nagyon nehéz vagy csak én vagyok ennyire szerencsétlen hozzá Nemtudom.
2019. nov. 2. 14:00
1 2 3 4 5 6 7 8
 51/71 Lachesys ***** válasza:
nekem pont fordítva működött, mikor fizikai munkat vegeztem es nem volt lehetoseg enni, siman unalmamban nem nasizhattam es meg mozogtam is, csak úgy olvadtak a kilok. mikor ucsorgok es van idom sokkal konnyebben hizom:D
2019. nov. 2. 17:36
 52/71 anonim ***** válasza:

Dietetikus anyagcserét is meg tudná határozni és pontos étrendi ajánlása is lenne, de csak laikus vagyok, de személyreszabásra oda szoktak figyelni.

Vigyél párolt zöldséget, elég laktató és nem hízlal.

2019. nov. 2. 17:38
 53/71 A kérdező kommentje:

Igen ám de az emelés pakolás cipekedéshez kell az energia is ehhez nem elég egy puffasztott rizs szelet.

Ücsörögni ,telefonálgatni elég volt annyi is nem voltam éhes jobban.

Ördögi kör ez.

2019. nov. 2. 17:39
 54/71 anonim ***** válasza:
A kérdés szerintem inkább az, hogy ilyen munka mellett van-e (lenne-e) egyáltalán időd bármilyen kapcsolatra, kérdező.
2019. nov. 2. 17:46
 55/71 anonim ***** válasza:

Életmóddal, energiaszükséglettel, stb is tisztában lenne a dietetikus, de nem akaro eröltetni vagy úgy csinálni mintha nálam lenne a bölcsek köve.

Egyébként ha nem vagy jóval száz kg felett és arányosan telt vagy, szerintem nincs probléma (összes kommentet nem tudom elolvasni)

2019. nov. 2. 17:58
 56/71 A kérdező kommentje:

54-es ez azért meredek volt.

Több ezren dolgoznak műszakban,külsőtől és életkortól függetlenül és van párjuk férjük kapcsolatuk,nem lehetetlen dolog ez.

2019. nov. 2. 18:06
 57/71 anonim ***** válasza:
Merre laksz?☺