Az éttermek miért ragadnak le 2022-ben is a pincér, felszolgáló és hasonló értéktelen, érdektelen, felesleges, elavult és drága megoldás mellett ?
@ 30 : "Itt megint egy olyan osztja az észt, akinek kevés jutott,"
Visszataszító ez az arrogáns hangnem egy étterem tulajdonostól.
Belőlünk élsz, ügyfelekből. Ha te akarod diktálni nekünk, hogy mi helyes és mi nem az éttermi szolgáltatás minősége kapcsán, akkor eltévedtél ebben a nagyvilágban.
Azokhoz a magyar kisvállalkozókhoz hasonlítasz, akik csakazértsem engedik meg a bankkártya használatot a vonatkozó rendelettel is dacolva, de ragaszkodnak a készpénzhez, mert azt nem tudja a NAV megadóztatni.
Segítő szándék vezette billentyűzetemet, amikor javasoltam annak megfontolását, hogy a fizető vendégek elvárásai milyen irányba fejlődnek.
#30 "Étterem tulajdonosként tudom, milyen nehéz normális munkaerőt találni.
Viszont tudom mi a kiszolgalas"
Már csak azt kellene megtanulnod, mi a jó modor.
A jó modort is megtanultam, viszont amikor valaki ennyire idiota, mint itt sokan (már elnézést), akkor sajnos kiborul a bili.
Több érvet is felsoroltak tapasztalt emberek, hogy miert nem működik az, amit a kérdező írt, de úgyis jön a sok nethuszar és nem képes felfogni azt, ami a realitás.
Sajnos minden "vendég " azt hiszi, hogy ő sz@rta a spanyol viaszt.
Ha minden ilyen suttyó ötlete után alakítanak mindenki az éttermét, semmi jóra nem számíthat az, aki minőségi kiszolgálást és egy finom ételt szeretne.
Minden kategóriának megvan az előnye, mindenki maga dönti el, hogy hova jár enni. De ne általánosítsunk,mert az emberek kevés százaléka olyan igénytelen, mint a kérdező, ha étterembe járásról beszélünk.
@37 : Én nem vagyok vengélátóipari vállalkozó, nem ebből tudok megélni. Én azok egyike vagyok, akik jövedelméből a vendéglátósok meg akarnak élni.
Ezért "osztom az észt". Nekem egy vendéglátós ne akarja megmondani mi a megfelelő szolgáltatás. Az én mondom meg, a fizető vendég !
Vannak olyan véndéglátóhelyek, ahol a pincérek feladatát teljes egészében kiváltja egy ésszerű, költséghatékony, mégis magas színvonalat nyújtó megoldás. Sok vtizedes tapasztalataim alapján nem tudok mást mondani, mint a másod,- harmad osztályú etetőkben a pincérek alkalmazása nem a megoldás, hanem a maga a probléma forrása.
@36 : egyetértek, ne általánítsunk.
Magam sem azt javasoltam, hogy ezentúl minden másod,- harmad osztályú etetőben pincérmentes szolgáltatást kell kialakítani.
Azt viszont határozottan ésszerű alkalmazkodásnak tartom, hogy ezen etetők az eddigiekhez képest nagyobb arányban kezdjenek áttérni a mára már elérhető technológiai megoldásra, azaz pincérek helyett az asztalnál digitális eszköz használatával rendelhessük meg a kiválasztott ételt, italt, amiért magunk battyognk el az ízlésesen kialakított és tisztán tartott tálalóhoz néhány méter távolságban.
Ennek jóvoltából ne kelljen kiszolgáltatnunk magunkat képzetlen, unott, a vendéget zsigerből utáló, ezt a munkát pótcselekvésként imitáló felszolgálónak tűnő humán robotoknak. Brrrr.......
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!