Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ha a boltban azt látják, hogy...

Ha a boltban azt látják, hogy hatalmas a sor és nem látni a végét, miért nem hajlandók nyitni még egy kasszát?

Figyelt kérdés
Ilyenkor vannak bizonyos összezörrenések a bolt személyzete és a vásárlók között, amit a bolt azzal hárít, hogy kevés az alkalmazott (no de mindig kevés lenne, ezt nem hinném, hogy valós kifogás), aztán vagy úgy marad, vagy pedig nagy kelletlenül beáll valaki kasszázni. Érdekes a boltok azon hozzáállása is, hogy ha ez nem tetszik, akkor lehet máshol vásárolni. Ez egyáltalán nem vevőbarát szemlélet. Tényleg a vásárlók a hibásak?
szept. 11. 11:53
1 2 3 4 5 6 7
 51/64 Micimacko67 ***** válasza:
100%
Kérdező, kit értesz boltvezetés alatt? A helyi bolt vezetőt vagy esetleg az magasabb szintű vezetést? Csak azért kérdezem, mert a helyi boltvezetésnek csak nagyon minimális ráhatása van a helyi létszámra! Azt többnyire a központból határozzák meg az elvárt bevételei adatok alapján!
szept. 11. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/64 A kérdező kommentje:
51-es az országban a legmagasabb szintűt természetesen
szept. 11. 13:30
 53/64 anonim ***** válasza:
76%

A boltok 90%-ában semmi ilyet nem tapasztaltam. Időnként vannak kisebb torlódások, de - hacsak nem sietek épp időpontra - akkor azért ki lehet bírni 5 perc várakozást.

Egy olyan boltot ismerek, ahol tényleg egy 100 négyzetméteres, központi helyen levő vegyesboltot akarnak úgy üzemeltetni, hogy ritka, amikor egyszerre kettőnél több alkalmazott van ott, általában csak 1, vagy 2 szokott bent lenni, és persze ez az 1-2 ember végzi egyszerre a kasszázást, az árufeltöltést, szükség esetén a takarítást, papírmunkákat... Ott tényleg van olyan, hogy 10-15 percet kellett várni, hogy valaki megjelenjen a kasszában. De tudod, nem csak az az egy bolt létezik a világon, ahelyett, hogy háborognék, meg tök feleslegesen kérdést írnék ki róla, inkább megyek olyan boltba, ahol normális a kiszolgálás. Probléma megoldva.

szept. 11. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/64 A kérdező kommentje:
Én úgy tudtam, hogy ez az oldal arra való hogy kérdéseket írjanak ki. Amennyiben a moderátorok nem törölték, úgy semmilyen szabályt nem sért. Nem tudom miért gondolod feleslegesnek. Ha ez a bolt van hozzám közel, majd menjek el az x kilométerrel távolabbiba, ez ugye teljesen normális, mint ahogy szerinted az is, hogy fél órát (jó, neked nem, meg itt biztosan senkinek sem, mindenki tök hepi) várakozni kell a bolt hibás hozzáállása miatt. Szerintem meg nincs ez rendben és most én ezt merészeltem szóvá tenni. Borzasztó.
szept. 11. 14:21
 55/64 A kérdező kommentje:
Mellesleg örülök annak ha valakinek más benyomásai vannak, nekem meg ez volt a tapasztalatom. Most akkor melyikünknek van igaza? Saját szemszögből nézve mindannyiunknak. Bár abban is biztos vagyok, hogy nem csak velem szokott ez előfordulni. Azért ne tartsuk már természetes dolognak, ami nem az.
szept. 11. 14:27
 56/64 Micimacko67 ***** válasza:
100%
Kérdező, még egy dolog! Szerinted egy adott boltban (mindegy, hogy kis bolt vagy nagy bolt) nyitástól zárásig folyamatosan egyenletes a vásárlói terhelés? Nincsenek hullámzások? Te mint helyi vagy akár országos boltvezető, hogyan terveznél létszámot?
szept. 11. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/64 anonim ***** válasza:
100%

Nem hárítás, hanem tény, hogy nincsen megfelelő létszámú alkalmazott a legtöbb helyen, így aki meg ott van, túlterhelt, mert a hiányzó személyek munkáját is ők viszik. Akiket pedig bent látsz, sem biztos, hogy olyanok, akik kasszát is kezelhetnek, lehet, hogy "csak" árufeltöltő, polcrendező az illető.

Szär egy helyzet, de nem az a megoldás, hogy lehordja bárki is az ott dolgozókat!


A sorban állás meg egy szükséges rossz, ezt senki sem szereti. Tudnak hosszú sorok kialakulni főleg bizonyos időpontok körül (nálunk, hiába kisebb város, bedugul szinte minden 13:30 után kicsivel, és 15:30-16:00 körül is), ilyenkor pl. nem megyünk boltba sem, így elkerüljük a kellemetlen tumultust.

szept. 11. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 58/64 A kérdező kommentje:
56-os én nem vagyok boltvezető és nem tervezek semmiféle létszámot, meg nyilván normál esetben nem mindig van csődület a boltban nyitvatartási idő alatt. Ennek ellenére gondolom nem ütközne nagy nehézségekbe, ha azon létszámot tudnák biztosítani, hogy egy esetleges, szemmel is jól látható torlódás (amelyek periodikusan fordulnak elő) megszüntethető legyen kellő számú kasszás vagy eladó beállításával. Nem kell azoknak egész végig kasszában üldögélni vagy pult mögött ácsorogni, de hatalmas sor esetén szépen be lehet állni, elég hozzá eggyel vagy kettővel több eladó. Mi ebben olyan bonyolult? Vagy szerinted sokan szeretnek sorban állni? Igazad lehet, egyesek élvezhetik, ha rég nem látott ismerősükkel ott bájcseveghetnek, hogy milyen jó lett a hajad Marikám, meg hogy vannak a gyerekek, vagy csupa ilyen teljesen érdektelen témáról.
szept. 11. 14:57
 59/64 A kérdező kommentje:
57-es értem, rendben van, megértettem, elfogadom, tényleg kevés az ember, ennyi pénzért nem szívesen mennek. Lehet hogy van aki ezt tudomásul veszi és elfogadja, én meg nem, mert ez ellen igenis lehetne tenni. De mondd el kérlek, hol és mikor hordtam le vagy hibáztattam ezért az alkalmazottakat? Sem itt, sem ott élőben nem teszem ezt. Vagy arra gondolsz hogy vannak akik ezt csinálják? Az ebben a helyzetben az ő szegénységi bizonyítványuk, a legrosszabb helyen reklamálnak.
szept. 11. 15:08
 60/64 Micimacko67 ***** válasza:
100%
"mert ez ellen igenis lehetne tenni."...Kérdező te, mint laikus mit és hogyan tennél ez ellen?
szept. 11. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!