Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ha a boltban azt látják, hogy...

Ha a boltban azt látják, hogy hatalmas a sor és nem látni a végét, miért nem hajlandók nyitni még egy kasszát?

Figyelt kérdés
Ilyenkor vannak bizonyos összezörrenések a bolt személyzete és a vásárlók között, amit a bolt azzal hárít, hogy kevés az alkalmazott (no de mindig kevés lenne, ezt nem hinném, hogy valós kifogás), aztán vagy úgy marad, vagy pedig nagy kelletlenül beáll valaki kasszázni. Érdekes a boltok azon hozzáállása is, hogy ha ez nem tetszik, akkor lehet máshol vásárolni. Ez egyáltalán nem vevőbarát szemlélet. Tényleg a vásárlók a hibásak?
szept. 11. 11:53
1 2 3 4 5 6 7
 41/64 anonim ***** válasza:
100%

Pedig sajnos ezek a dolgok mindig az üzlet dolgozóin csattannak le, akik valami oknál fogva kénytelenek ott dolgozni.


Hányszor kellett pl. szájbarágósan elmagyaráznom a hőbörgő vevőnek, hogy nem azért nincs az akciós termék, mert át akarjuk vele verni a vevőt, hogy aztán ide jöjjön, és mást vegyen meg drágábban. Hanem azért, mert országos újság van, és akik kiadják, szerkesztik fogalmuk nincs róla hogy nálunk nem is forgalmazott az adott termék...

szept. 11. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/64 anonim ***** válasza:
100%
Talán az is segítség lenne, ha minden ilyen ember beírná a vásárlók könyvébe a panaszát. Az eljut a felettes szervekhez. Ha mindenki beírná, nem itt a gyakorin puffogna, meg a szomszédnak, elkezdődhetne valami. De gondolom, azt már nem tennéd meg értünk.
szept. 11. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/64 anonim ***** válasza:

40: Én nem védem, de elég magas az ingerküszöböm. Ha néha várni kell, mert többen vannak, pl. ünnepnap miatt, az oké.

Ha mindig nagyon sokat kéne várni, akkor egyszerűen nem oda járnék vásárolni. Így tudod jelezni, hogy nem vagy elégedett.

szept. 11. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/64 A kérdező kommentje:
42-es nem tudom ilyen esetekben mennyire lenne hatásos a panaszkönyv. Abban leginkább hibás termékekről szoktak megemlékezni, akkor meg majd a hatóság megvizsgálja. Itt meg... talán elolvasná a vezetés, ha eljutna egyáltalán hozzájuk és végül nem történne semmi.
szept. 11. 12:43
 45/64 anonim ***** válasza:
100%

Ha ki sem próbálod, nem is tudhatod.

Nyilván egyszerűbb ezt a narratívát legyártanod, azzal nincs melód.

szept. 11. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/64 A kérdező kommentje:
Nem mondom hogy nem próbálom ki, csak eddig még nem tettem, így nincs tapasztalatom. Mindenesetre érdekes, hogy leírtam ezt a problémát, és egyesek máris hisztinek meg bunkózásnak minősítették, bár nem tudom melyik véleményem volt ilyen. Azért szerintem nem érdemes homokba dugni a fejünket, a probléma attól még létezik és marad is
szept. 11. 12:50
 47/64 anonim ***** válasza:
100%

Nem olvastad a saját kérdésedet?

Eleve úgy tetted fel, hogy nem hiszed, hogy ez valós probléma, hogy nincs ember.

Ne várj buksisimit azoktól, akik történetesen pont benne vannak, belelátnak. Mert nagyon is valós, hogy nincs ember. Te azzal kezdted, hogy ez egy hárítás.

szept. 11. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/64 A kérdező kommentje:
47-es, igen, aki benne dolgozik, annak nagyobb a rálátása, egyértelmű. De MINDIG és MINDENÜTT kevés az ember és ez általában kijelenthető a kereskedelem ezen szegmensében? Na erre gondoltam hogy hárítás. Például nyáron többen elmennek szabadságra, vagy amikor többen lebetegednek, stb. De mindig mindenhol kevesen vannak ezekben a munkakörökben, nekem ezt volt nehéz elhinni. De ha többen írták elhiszem. De ez nem menti fel a boltvezetést a hibás és nem vevőbarát szemlélete miatt, hogy akkor tíz ember munkáját elég ha egy ember végzi.
szept. 11. 13:01
 49/64 A kérdező kommentje:
És még egyszer leírom, nem az alkalmazottak modorát, nem a bolt higiéniáját, nem az áruk minőségét kifogásoltam, csak a kiszolgálás hiányosságait. Csak ez a bolt belső ügye, ha ők úgy gondolják, hogy három ember is elviszi csúcsforgalomban az üzletet, ám tegyék, de látja mindenki hogy ez nincs így, szóval nem az alkalmazottak számán kéne ennyire spórolni. Erről az alkalmazottak mit sem tehetnek, de én nem is kárhoztattam őket emiatt. Vagy akkor mondjátok el mit láttam nagyon rosszul.
szept. 11. 13:07
 50/64 anonim ***** válasza:
100%

Igen, kijelenthető. Több helyen van tapasztalatom a kereskedelemben. Drogéria, élelmiszerüzlet, non-food (Kik, Pepco, TEDi), és mindenhol ez van. Én alapvetően szeretem az embereket, szeretem az eladói munkát, szeretek segíteni, de a környezet, az elvárások, a csökkenő vagy nulla empátia, irreálisan alacsony fizetés, mérgező kollégák, mérgező főnökség, modern rabszolgaságba taszítás megutáltatta velem.

Illetve nem tudom eldönteni, hogy ezt utálom, vagy azokat az embereket, akik nem tudnak ez ellen fellépni, határt húzni, nem tudják az értéküket, beállnak a birkasorba. És ezzel tönkreteszik az egészet.

szept. 11. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!