Call centeresek, Ti hogy lendültök túl a bunkó ügyfeleken, illetve hogyan kezelitek ezt a helyzetet mindennap?
Nemrég kezdtem el diákmunkázni egy call centeres cégnél heti 20 órában. Sajnos egyébként is kicsit meg vagyok zuhanva mostanában az egyetemi vizsgák, családon belüli több súlyos betegség, konfliktusok miatt is és bár még alig kezdtem el, egyre nehezebben bírom. A mai napon is betaláltak többen, valaki az anyám p.csáját emlegette, valakitől 3x kellett elköszönnöm, mert csak mondta és mondta, az utolsó csepp pedig az volt, amikor egy ügyfél fél percig nem mondott semmit a telefonba, utána pedig rajtam akarta volna levezetni a napi stresszt, vagy nem tudom és éktelenül el akart volna kezdeni osztani az összes női felmenőmmel együtt, meg hogy le ne merészeljem rakni a telefont. Tudom, hogy nem elegáns, de gyorsan elköszöntem és rávágtam a telefont, mivel abszolút nem volt türelmem már végig hallgatni őt. Tudom, hogy ismeretlen emberek kirohanása nem kellene, hogy ennyire meghasson, csak sajnos ezenkívül is megvannak az egyéni életem problémái, amik kiborítóak. Alig vártam, hogy leteljem ez az egy túlóra is, mert az utolsó hívásoknál már alig bírtam visszafojtani a sírást. Ti hogy tudtok megbirkózni ezzel?
Sajnos a közelben nincsen még túl sok diákmunka lehetőség és amiatt vállaltam ezt el, mivel itthonról, beteg ápolása mellett is tudom csinálni, szóval muszáj lenne legalább a nyáron kibírnom ezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!