Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Call centeresek, Ti hogy...

Call centeresek, Ti hogy lendültök túl a bunkó ügyfeleken, illetve hogyan kezelitek ezt a helyzetet mindennap?

Figyelt kérdés

Nemrég kezdtem el diákmunkázni egy call centeres cégnél heti 20 órában. Sajnos egyébként is kicsit meg vagyok zuhanva mostanában az egyetemi vizsgák, családon belüli több súlyos betegség, konfliktusok miatt is és bár még alig kezdtem el, egyre nehezebben bírom. A mai napon is betaláltak többen, valaki az anyám p.csáját emlegette, valakitől 3x kellett elköszönnöm, mert csak mondta és mondta, az utolsó csepp pedig az volt, amikor egy ügyfél fél percig nem mondott semmit a telefonba, utána pedig rajtam akarta volna levezetni a napi stresszt, vagy nem tudom és éktelenül el akart volna kezdeni osztani az összes női felmenőmmel együtt, meg hogy le ne merészeljem rakni a telefont. Tudom, hogy nem elegáns, de gyorsan elköszöntem és rávágtam a telefont, mivel abszolút nem volt türelmem már végig hallgatni őt. Tudom, hogy ismeretlen emberek kirohanása nem kellene, hogy ennyire meghasson, csak sajnos ezenkívül is megvannak az egyéni életem problémái, amik kiborítóak. Alig vártam, hogy leteljem ez az egy túlóra is, mert az utolsó hívásoknál már alig bírtam visszafojtani a sírást. Ti hogy tudtok megbirkózni ezzel?

Sajnos a közelben nincsen még túl sok diákmunka lehetőség és amiatt vállaltam ezt el, mivel itthonról, beteg ápolása mellett is tudom csinálni, szóval muszáj lenne legalább a nyáron kibírnom ezt.



2021. máj. 26. 19:13
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
59%

Na, Kérdező, mint látod, sajnos nem csak a telefon másik végén vannak olyanok, akik imádnak hörögni a diákmunkásnak :)

"Az én semmit nem írtam alá" (dehogynem), "Mindig mindent részletesen elolvasok" (mint ahogy az látszik) típusokkal nem lehet mit kezdeni, de ők bárki mást is leugatnak az orvostól a postásig, mert ők kikezdhetetlenek és mindig igazuk van (szerintük).

Meg persze azzal, akinek elgurult a gyógyszere és láthatóan vérbenforgó szemekkel kalapálta a billentyűzetet, hogy keress egy pszichológust, mert alkalmatlan vagy :D Tipikusan azaz alkat, aki éppen azon tölti ki a feszültségét, akit talál.

Nem kell velük foglalkozni, majd lehiggadnak...remélhetőleg ;)

2021. máj. 26. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
78%

Mondjuk én is szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban, hogy aláírta az ügyfél meg beleegyezett... Szándékosan ne adom meg a telefonszámom soha, csak ha feltétlenül nagyon muszáj, mégis napi 5-6 reklámhívást kapok.

Én mondjuk simán csak kinyomom és tiltom a számot, nem értem azokat akiknek van energiájuk leállni vitatkozni.

Az zavar a leginkább, hogy még soha egyszer se kérdezte meg ilyenkor a call centeres, hogy alkalmas időben hív-e, egyszerűen csak elkezdik mondani a magukét munkaidőben, vacsoraidőben, mintha természetes lenne hogy pont ráér mindenki.

2021. máj. 27. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 A kérdező kommentje:

Mi szövegből dolgozunk, amit visszahallgathat a cég. Tehát ezek nem a mi gondolataink és tartanunk is kell ehhez magunkat.

Így is megszegem a szabályokat azzal, hogy nem használok több kifogáskezelést, hanem az első “nem érdekelnél” kinyomom nekik.

2021. máj. 27. 09:49
 24/32 A kérdező kommentje:
De azt aláírom, hogy rettentő kellemetlen az a szöveg, amit olvasni kell...
2021. máj. 27. 09:50
 25/32 anonim ***** válasza:
88%

Számíts rá amíg olyan embereket keresel meg hideg-hívásokkal akik ezt nem szeretnék sokan fognak veled veszekedni. Olyan a legtöbb rendszer pár nap múlva ugyanúgy fel fogjátok hívni aki szépen kérte, hogy ne.


Az a gond sokszor belekényszerítik az embert a hozzájárulásba.

Például netbankot csak annak akarták aktiválni aki hozzájárul a marketing célú telefonos megkeresésekhez.

Bankfiókban a szerződéskötéskor nem akartam ebbe belemenni ezért a fiókvezetőt kellett előhívatni. Próbált meggyőzni az én érdekem a telefonos csomagajánlás de nagy nehezen kivették a szerződésből.

Ennek ellenére ugyanúgy jönnek a kéretlen hívások.

2021. máj. 27. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 A kérdező kommentje:

Hát sajnos tapasztaltam ezt én is, hogy a rendszer automatikusan visszadobálja azokat az embereket, akiket lezártam korábban "nem érdeklire", hiába nem állt szándékomban hívni újra. Meg ugye mi nem is látunk nevet, csak telefonszámot.

Azt nem értem, hogy akinek a biztosítótársaságokkal van problémája, az miért nem tesz panaszt, vagy ír levelet, hogy ne keressék többet, vagy mondja fel a meglévő szerződését akkor? Viszont a napi rage-üket tök jól kiélhetik a diákmunkásokon, akik nem a céggel azonosak. Legalább ennyi empátia lenne némelyekben...

Mindegy, már elkezdtem másik munka után keresni, remélhetőleg mihamarabb abbahagyhatom ezt...

2021. máj. 27. 10:07
 27/32 anonim ***** válasza:
78%

#25

Én anno anyukám telefonszámát "örököltem meg", mire dönthettem róla addigra már rég benne volt a szám a létező összes call centeres adatbázisban. :/

(És persze már sok éve használtam a számot, minden ismerősnek azt adtam meg, nem tudom hogy le akarom-e cserélni.)

És igen, ez a baj hogy pl. bármihez akarsz számlát kiállítani, egyből kérik, bár nem értem miért. Karanténban voltunk, csak neten tudtunk vásárolni sajnos. "Varázslatos" módon a vásárlás után elkezdtek hívogatni ismeretlen számok.

Szóval ez így rossz hogy nincs reális lehetőség arra, hogy ne adjam meg a számom.

Ha pedig az ember kéri, hogy töröljék az adatbázisból, az semmit nem ér.


Nem lenne gond a telemarketinggel, ha tényleg szabadon választható lenne...

Addig is marad az ilyen számok tiltása.

(Én már eleve nem veszek fel egyből ismeretlen számokról jövő hívásokat, először rákeresek a számra, általában meg szoktam találni ha reklám, akkor tiltom mielőtt újra hívhatna.)

2021. máj. 27. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 Metionin ***** válasza:
43%

2 évig toltam diákként amikor nem volt más, eleinte rossz volt de idővel meg lehet szokni. Kicsit úgy kezeltem, mintha egy másik dimenzióba kerülnék amikor leülök a géphez, tudatosítottam magamban, hogy ezek távoli emberek akik nem tudnak bántani, nem tudnak idegesíteni. Minden őrjöngős ügyfélnél vettem egy mély levegőt mielőtt válaszoltam és tudatosan mindent kedves, emberi hangnemben mondtam el, begyakorolt nyugtató szófordulatokkal, tizedszerre is, a huszadik ügyfélnél is. Aki a hívást fogadta, az nem én voltam, hanem egy avatar, aki mindig türelmes, kedves, felidegesíthetetlen, akiről leperegnek a kurv^anyádok, a honnantudodaszámomter1banc és társai. Amikor elindultam haza, az avatar az irodában maradt.

Megértem a lelki dolgokat is, nekem is nehéz időszak volt az, konkrétan a lakhatásom és a tanulmányaim múltak azon, hogy legyen munkám, így örülni kellett minden lehetőségnek. Próbáld meg először rendbe hozni magadat ahogy tudod, gondolj arra, hogy ez egy ideiglenes állapot ami szükséges rossz de azért csinálod, hogy később jobb legyen.

2021. máj. 27. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
57%
Színvonal! Magadból csinálsz bohócot.
2021. máj. 27. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 A kérdező kommentje:
Köszönöm az értékes hozzászólást.
2021. máj. 27. 21:06
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!