Call centeresek, Ti hogy lendültök túl a bunkó ügyfeleken, illetve hogyan kezelitek ezt a helyzetet mindennap?
Nemrég kezdtem el diákmunkázni egy call centeres cégnél heti 20 órában. Sajnos egyébként is kicsit meg vagyok zuhanva mostanában az egyetemi vizsgák, családon belüli több súlyos betegség, konfliktusok miatt is és bár még alig kezdtem el, egyre nehezebben bírom. A mai napon is betaláltak többen, valaki az anyám p.csáját emlegette, valakitől 3x kellett elköszönnöm, mert csak mondta és mondta, az utolsó csepp pedig az volt, amikor egy ügyfél fél percig nem mondott semmit a telefonba, utána pedig rajtam akarta volna levezetni a napi stresszt, vagy nem tudom és éktelenül el akart volna kezdeni osztani az összes női felmenőmmel együtt, meg hogy le ne merészeljem rakni a telefont. Tudom, hogy nem elegáns, de gyorsan elköszöntem és rávágtam a telefont, mivel abszolút nem volt türelmem már végig hallgatni őt. Tudom, hogy ismeretlen emberek kirohanása nem kellene, hogy ennyire meghasson, csak sajnos ezenkívül is megvannak az egyéni életem problémái, amik kiborítóak. Alig vártam, hogy leteljem ez az egy túlóra is, mert az utolsó hívásoknál már alig bírtam visszafojtani a sírást. Ti hogy tudtok megbirkózni ezzel?
Sajnos a közelben nincsen még túl sok diákmunka lehetőség és amiatt vállaltam ezt el, mivel itthonról, beteg ápolása mellett is tudom csinálni, szóval muszáj lenne legalább a nyáron kibírnom ezt.
Soha nem tudtam rendesen kizárni, amikor valaki a telefonban küzdött ellenem.
Nekem az segített egy idő után, hogy nap végén, amikor csak lehetett, elmentem futni, vagy otthon mozogtam valamit.
Próbálj meg relaxációs technikákat, amiket tudsz gyakorolni. Vagy fogj egy füzetet, és egyszerűen írd ki magadból szabadon, aztán gyűrd össze a lapot és dobd el.
Gondolom, hogy nincs sok szabadidőd a tanulás és a betegápolás mellett, de valahogy le kell vezetned a stresszt, amit a munkában kapsz.
3 évig dolgoztam cc-ben, gyűlöltem minden egyes percét. Mások kifejezetten szeretik, mert irodai ülő munka, és igazság szerint, tényleg vannak ennél sokkal rosszabb munkák is.
Kitartás!
Biztosítás, sajnos. Tudom, hogy az emberek bizalmatlanok ezzel kapcsolatban. Nem is azt kérem, hogy legyen töménytelen sikeres kötésem egy nap, csak legalább emberként kommunikáljanak vele. Olyan nagy kérés ez...? Nem mellesleg a mi bázisunkban olyan ügyfelek vannak, akik aláírták korábban, hogy keresheti őket a cég, innentől kezdve nem értem azt, hogy miért rajtunk kell levezni ezt...
Köszönöm a tanácsokat, megpróbálok alkalmazni többet is ezek közül, mivel nagyon el vagyok keseredve a mai nap után.
-velem
-levezetni
Bocsánat.
Én előzetes behajtáson dolgoztam, képzeld el, nekem mennyire örültek, amikor hívtam őket...
Az emberek tele vannak problémával, és a sötétebbje előszeretettel vezeti le olyanokon a feszültséget, akik ügyfélszolgálaton, recepción, boltban, stb dolgoznak.
Nem a te hibád, a munkádat végzed, ők meg boldogan őrjöngenek a telefonban.
Esetleg próbáld ki az orbáncfű teát, nagyon jó stresszoldó, és kedélyjavító hatása is van, mellékhatások nélkül.
Elhiszem, milyen megterhelő lehetett. Ráadásul 3 évig, istenem. :(
Köszönöm szépen a tanácsokat, tényleg, megpróbálok túlcammogni ezen az elkeserítő kedélyállapoton. :(
Attól még lehet a másikkal emberi stílusban beszélni.
Aki aláírta, hogy kereshetik biztosítás értékesítésével, az csak ne miért lepődik meg, ha hívják? Minek írta alá, hogy kereshetik, ha nem akarta?
Akit hiteltartozás miatt keresnek, hogy kegyeskedjék már befizetni a havi törlesztést, amivel hónapok óta lóg, az nem a "nyugalma megzavarása", hanem jogos követelés. Attól nem fog elpárologni az adóssága, hogy az ügyintézővel bunkózik habzó szájjal.
Én is olyan szinten el foglak küldeni a jóédesbe ha felhívsz, hogy sírva fakadsz.
Folyton hívogatnak a biztosítási ügynökök, hogy ezt és azt kössek.
Arról, hogy honnan van meg az elérhetőségem mindig félrebeszélnek és hiába kérem nem törölnek a rendszerből.
Időnként azt mondják amit te, hogy aláírtam kereshetnek de én ilyet nem tettem.
De most mi a problémátok?
Mi olyan telefonszámokat hívunk, amiket az ügyfél előtte írásban ELFOGADOTT ÉS ALÁÍRT, hogy a cég keresheti marketing célokkal. Innentől kezdve mi a probléma? Ja, hogy fel kellene emelni a v.lagatokat és elolvasni egy 2 oldalas szerződést, vagy megtanulni értően szöveget értelmezni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!