Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért keresnek állandóan call...

Miért keresnek állandóan call centereseket?

Figyelt kérdés
Olyan rossz meló, hogy senki nem akarja elvállalni?

2015. máj. 19. 12:21
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
65%
hol keresnek?
2015. máj. 19. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
93%
Én is sokat találkozom velük. olyan mint ingatlanozni. Nem biztos hogy TE jól jársz (értékesíteni telefonon, vicc) de ők igen. plusz diákok és öregek is csinálhatják
2015. máj. 19. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
96%
idegtépő munka, nagy a fluktuáció
2015. máj. 19. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
98%
egyszer voltam ilyen interjún, ahol élesbe egy egy oldalas monológott kellet felolvasni, borzasztó:D
2015. máj. 19. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
85%
Jutalékos a legtöbb helyen. Azaz, ha nem tudsz telefonon rátukmálni vmit a kedves ügyfélre, akkor abban a hónapban a havi bevételed 0 ft.
2015. máj. 19. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
56%

" abban a

hónapban a havi bevételed 0 ft."


Ilyet nem lehet és nem is jellemző. Van egy alapbér és a jutalék ezen felül van.

2015. máj. 19. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
93%

én ki nem állhatom ezeket akik szóhoz se hagynak jutni csak pofáznak feleslegesen,sok dumával akarnak megtéveszteni hogy rádsózzanak minden szutykot

azoknak biztos tetszik akik szeretnek másokat átverni meg egész nap ugatni

2015. máj. 19. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
96%
szerintem ez az egészt call centeres dolog egy elég elb*szott dolog.
2015. máj. 19. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:
90%
Azért nem mindegy milyen call centeres meló, hisz lehet ez egy telefonos ügyfélszolgálat, igény felmérés, rendelés visszaigazolás, adategyeztetés, vagy valóban az értékesítés. Ez a legjellemzőbb, de azért akadnak mellette kellemesebb kategóriák is.
2015. máj. 23. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

Nagy cégek sok esetben a CC-be eleve próbálnak olyan embereket felvenni, akik fél-egy év múlva tovább léphetnek felfelé, mert jó termék ismeretet, értékesítési gyakorlatot lehet szerezni. Így aztán folyamatos az utánpótlás igény alul.


Másrészt az emberek egy része nem is bírja sokig az ilyen munkát, nem túl változatos, ülsz egy bezárt helységben, a gép 8 órán át kapcsolgatja az ügyfeleket megállás nélkül, van aki 10 éve csinálja, és szereti, de a többség csak azért vág bele, hogy beírhasson az életrajzába nagyvállalati munkatapasztalatot, referenciát, és próbál utána másfelé mozogni.

2015. máj. 25. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!