Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Sokan miért nézik le a call...

Sokan miért nézik le a call centereseket?

Figyelt kérdés

2016. dec. 1. 15:51
 1/8 anonim ***** válasza:
83%
Miért, vannak akik lenézik? Én erről még nem hallottam... csak olyanról, hogy a gyári munkásokat(vagy úgy általában a kétkezi munkásokat) meg a bolti dolgozókat.
2016. dec. 1. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
55%

Idegesítőek ha ők hívnak.

És nagyon sokszor buták ha mi hívjuk őket(szerencsére ez egyre kevesebbszer fordul elő)

2016. dec. 1. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem kevered véletlenül a telemarketingesekkel? Őket valóban sokan lenézik (okkal) a call centeresekkel ellentétben.
2016. dec. 1. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
70%

Nem nézem le őket, akik normálisak, azokkal nincs bajom, az idegesítőeket meg lerázom gyorsan, és magamban azt gondolom, hogy "találhatnál értelmesebb munkát is".

Alapvetően a call center lehet hasznos is és haszontalan is. Az utóbbi kategóriába tartozik az, amikor telefonon akarnak eladni dolgokat, pl. csak mert x évvel ezelőtt 1-szer vásároltam attól a cégtől valamit, és bekerültem az adatbázisba. Volt olyan cég, akiket csak úgy tudtam lerázni, hogy feljelentem őket, amiért többszöri kérésre sem töröltek a rendszerből és kb. hetente folyamatosan hívogattak.

2016. dec. 1. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
77%
Én inkább felnézek rájuk. Úgy két napig lennék képes pl. egy szolgáltató cégnél call centerezni, aztán fejbe lőném magam a sok idióta betelefonálótól.
2016. dec. 2. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
83%

Dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton, nevezzük call centernek.


- A telemarketingeseket én is utálom, de inkább sajnálom őket, nekik a legrosszabb e tekintetben.


És igen, a call center/ügyfélszolgálat néhányak szemében lenézett terület.

Sajnos tapasztalat, hogy nem csak a felbőszült bunkó telefonáló tart olykor hülyének, ha valami - ami megjegyzem nem az ügyfélszolgálatos egyéni szabálya úgy 90%-ban, hanem a megtisztelt cégé akit hívott, szóval az ember az csak előírás szerint dolgozik- ez az egyik.


De még a cégen belül is nem egyszer tapasztaltam ilyen képzeletbeli hierarchiát, ( megjegyzem itt nem a cc volt a legalján egyesek szemében), de NEM MEGBECSÜLT terület, semmilyen szempontból. Senki nem fog külön megdicsérni, mennyire szépen és profin hallgattál végig egy full idegbeteg, stresszes negyed órás felháborodott betelefonálót, aki a 2. mondatnál felettest akar, és még alkalmatlannak is talál, amiért nem nyalod ki a seggét, vagy csak mert meg kellett ismételnie az emailcímét, amit kb csak ő ért, persze ő a hülye, aki elfelejti közölni, hogy amúgy sch és y, ja és pont is van benne, de nyilván te vagy a hülye ha nem találja a rendszer, nem ő, akinek még a betűzéshez is meghaladta a szellemi képességeit. Meg a hasonlók. :)


Na, most picit feltörtek a régi (szép) emlékek, röviden egy nagyon hálátlan és megbecsületlen, s valóban nem egy presztizs munkának tartott terület.

Megjegyzem én szerettem csinálni, 2 évig csináltam, jó csapatban voltam és ez kárpótolt a néhai stresszforrások miatt.

Amúgy nem sokan tudnák ezt csinálni, akik lenézik azok kb 1 nap után kapnának agyvérzést a hozzájuk hasonlóaktól. :)

A normális emberek nem nézik le szerencsére.

2016. dec. 2. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
45%
Telefonáltál már be UPC-hez segítségért? Bántak már veled úgy, mint egy rakás ganéjjal? Ajánlottak fel jobb és olcsóbb megoldást, ha nem vagy a tagja a rendszerüknek, mintha régóta tagja vagy a UPC felhasználóknak? Sértegettek már direktbe, hogy milyen ostoba vagy, hogy azt sem tudod, hogyan működik a rendszerük?
2016. dec. 3. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
94%
Mondjuk én beszéltem a Veszprémi Invitel iroda vezetőjével, ő is lenézte a beosztottjait. Amikor mondtam neki, hogy rablás, amikor egy buszjegy többe kerül, mint egy nettó órabér, azt mondta, hogy vannak, akiknek ennyi is elég.
2016. dec. 3. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!