Miért zavarja az autósokat hogy Budapesten csökkenteni akarják a gépkocsik belépését?
#10
Csak az a baj, hogy mivel egyre többen vagytok ti lustaságok, mi a busszal sem tudunk haladni miattatok.
Szóval kibsztok magatokkal, egymással, de még a tömegközlekedőkkel is.
Remélem büszkék vagytok magatokra!
#13
Jöhetsz a süket dumával kérdező, ettől még a söpredék az söpredék marad.
Aki utazik tömegközlekedésen az tudja miről beszélek.
De persze tudom, majd lábat csókolok országépítő honfitársaimnak, hogy amíg én dolgozom addig ők az országot építik, a tömegközlekedést csakis a szorgalmas munkásréteg és a 3 diplomás értelmiség használja. A Moszkva meg arról híres, hogy a felső tízezer ott vitatja meg az ország jövőjét... :D
Oké, tegyük fel, hogy kitiltják az autókat. Hova rakják a kocsikat akik bejönnek pest határára? Nincs az a mennyiségű parkoló ami elég lenne. A belvárosi lakosok hol hagyják a kocsikat? Fantasztikus lesz nekik egy családi karácsony után tömegközelekedéssel hazajutni
Mi lesz a plusz költségekkel? Az egyetlen normális megoldás az lenne, ha a parkoló jegy érvényes lenne a tömegközlekedésen, viszont ezt úgy sem fogják megtenni, tehát egy jó adag plusz költséget az emberekre terhelnének. Ha munka miatt kell jönni választani kell, hogy a tömegközelekédst vagy a benztint fizessék meg, melyik összeget bukja az ember? Kipróbálhatjuk azt is, hogy nem lesznek ingázók, viszont akkor kellemetlen meglepetések érhetik az embereket amikor nem lesz elég dolgozó és nem tudnak majd ügyeket intézni(nem csak bolti dolgozók járnak fel vidékről)
"Hova rakják a kocsikat akik bejönnek pest határára?"
Hagyják otthon az udvaron, és jöjjenek busszal/vonattal Pestre.
"A belvárosi lakosok hol hagyják a kocsikat?"
Otthon. A belvárosban aztán végképp jó a tömegközlekedés. Maximum vidéki úthoz kell autó.
Nem kitiltani kell az autókat, az valóban fszság, de ez is túlzás, hogy sokan mindenhova azzal mentek.
Nem, nem túlzás. Ugyanis 8,5 óra munka után baromira nem mindegy, hogy atszallsz kettőt, aztán vársz a vonatra, vagy buszra, ami jó esetben fél óránként, rossz esetben csak óránként megy.
Inkább a varostervezes teljesen hibás. Amíg presztizsbol egy csomó nagy cég a belvárosban berel irodákat meg ott vannak a nagy hivatalok, stb. addig tok nonszensz módon mindenki kintről belülre halad.
Egyébként is a kerdezobol süt, hogy igazából neki is csak az a lényeg, hogy ő ne szivjon az autók miatt, a többiek meg oldják meg Kecskemettol Bivalysznadig vonattal meg ahogy akarják. Bár ha metróval jar nem tudom miért zavarja a forgalom.
Szóval az autósoknak is ugyanez a lényeg, csak ők mondjuk nem a metrómegálló mellett laknak 🤔
#18
Meg kéne találni az arany középutat.
Nyilván vannak olyan útvonalak munkahely és lakhely között, ahol kell az autó.
DE mivel Budapesten egész jó a tömegközlekedés, egészen biztosan az autósok jelentős része nem azért megy autóval, mert máshogy nem tudná megoldani.
Ha legalább ők letennék az autót, és tényleg csak fontos dolgokra használnák, már kisebb dugók lennének, és talán még a busszal is gyorsabban lehetne haladni, mint most autóval.
A fő probléma szerintem, hogy nem látjátok be, hogy a dugókat valójában TI okozzátok, helyette mutogattok mindig másra.
#19
Nem szoktam hugyszagot érezni tömegközlekedésen, max éjszakai járaton. Ki lehet fogni rossz vonalakat az tény, de összességében nem ez a jellemző.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!