Budapesten mivel lehetne hatékonyan forgalmat csökkenteni ?
Túl sokan járnak autóval.
Ezt kell megoldani.
Ha megnézed Los Angelest, hiába vannak irányonként 6-8 sávos főutak, azon is áll a dugó
Első dolog, hogy a legforgalmasabb utakon megszűntetni a bicikli sávot. Agyatlan ötlet volt.
További, hogy belváros peremére ingyenes parkolóházakat építsenek, lehetőleg metró és villamos közelében. Ezt kiegészítendő, a város határán P+R parkolók létrehozása.
Végül miután ezek már megépültek, a belvárosra behajtási engedélyt igényelni. Indokolt esetben havi (pl. munkahelyi igazolás), más esetben napi jeggyel.
Gyakran szerepel itt ez a kérdés. Semmivel.
Munkanapokon a legnagyobb a terhelés. Tömegközlekedéssel akkor sem lehetne pótolni az egyénit, ha falat húznának a város köré, és márpedig ide saját járművel be nem hajthat. A város lakóinak sem lehetne egyetlen autója sem. Képtelenség.
Sokan vidékről járnak ide dolgozni, de városon belül is van keresztforgalom. Budán lakik, Pesten dolgozik és viszont. A város északi részében él, de délin talált munkahelyet.
Senkit nem lehet kötelezni arra, hogy ott vállaljon munkát, ahol az otthona van.
A közösségi közlekedés vonalhálózata eléggé toppon van, a járatsűrűség is a legtöbb vonalon megfelelő. Ahol nem, bármennyire is kellemetlen, nincs akkora forgalom, hogy gazdaságosan lehetne sűrűbben közlekedtetni.
A járműpark állapota is fokozatosan javul. Eléggé szedett-vedett, de sok új vagy újszerű jármű került forgalomba az elmúlt években.
A vízfejséget kéne megszüntetni.
Az egész ország tülságosan Budapest-kózpontú, azon belül is túl sok iroda van a belvárosban.
A behajtási díj mondjuk biztos visszavetné kicsit ezt a jelenséget.
1. A városon belül csak azok járhatnak saját autóval, akik ott laknak, de ök sem használhatják unkábajárásra.
2. Az ott lakók csak csúcsidön kívül mehetnek autóval.
3. Kivülröl nem lehet bemenni a városba (város szélén parkolóházak a tömegközlekedéshez közel).
4. Teherszállítás, indokolt munka miatti autóhasználat (futárszolgálat vagy hasonló) engedéllyel lehetséges, privát nem lehet teherautókkal, furgonokkal sem közlekedni.
5. A munkahelyeket lehetöleg home office-ba tenni, illetve a megbeszéléseket, üzletközéseket is online intézni.
A városon belül - a tömegközlekedés mellett - csak gyalog, biciklivel vagy rollerral lehet közlekedni
5.
Az a baj hogy mát Demszki idejébe is szartak bele a fejlesztésbe .
Aztán TaPlós is ugyan ezt folytatta, nyilván Karácsony se fogja tudni megcsinálni.
Itt mindíg az volt cél hogy fizessenek az ebmerek, de vissza semmit nem kaptak soha. Semmi feljesztés, csak a lezárások.
KIderült a metro épitésnél is hogy hogyan megy ez.
7. " 4. Teherszállítás, indokolt munka miatti autóhasználat (futárszolgálat vagy hasonló) engedéllyel lehetséges, privát nem lehet teherautókkal, furgonokkal sem közlekedni. ""
Mert te azt hiszed hogy akinek nem ott van dolga és fuvarja, az csak úgy össze vissza járkál a teherautójával???
Most is csak az kóvályog ott akinek kimondottan ott van dolga.
Teherszállítók most is csak indokolt esetben hajthatnak be a város belsejébe, és útdíjat kell fizetniük. Csak gondoltam, nem árt, ha ezt tudatom veled.
És azt se feledje senki, hogy a cégek természetes tulajdonsága a haszon. Ha a rezsijük nő, két dolog lehetséges:
- árat emelnek;
- megszűnnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!