Mit csinált a legkiakasztóbb, legbunkóbb vagy leghülyébb ügyfél, aminek szem- vagy fültanúja voltál?
Mindegy, hogy te voltál a dolgozó vagy egy sima vásárló, ügyfél.
Hogy oldódott meg?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Parfüm eladó voltam, egyedül az osztályon. Jött egy velem egykorú csaj, hogy segítsek neki parfümöt választani. Ahogy mutogattam az illatokat, rájöttem hogy nagyon ismerős, meg ő is mondta hogy ismerős az arcom neki. Kiderült, egy egy egyetemi karra járunk, de nem egy szakra. Pár szót beszéltünk az egyetemről is, de közben végig illatokat mutattam neki. Közben odajött egy idősebb nő, hogy neki is kéne segítség, hagyjam abba a trécselést. Mondtam neki hogy legyen szíves várni mivel épp más vásárlóval foglalkozok. Teljesen kiakadt, hogy ez nem is igaz, én a barátnőmmel beszélgetek munka helyett. Szólt a főnökömnek is. Szerencsére ő ismert hogy nem ilyen vagyok, úgyhogy nem lett belőle bajom. (A csaj amúgy végül vett egy tök drága parfümöt.)
Ebből volt igazából a legtöbb problémám, hogy kevesen voltunk mindig, aztán a vevők nem akarták megérteni, hogy nem tudok egyszerre száz helyen lenni. Mert neki most azonnal segítség kell, de a másik már 10 perce vár hogy menjek áfás számlát írni, meg amúgy hívnak kasszába is. Volt aki beszólt, hogy nem látom milyen hosszú a sor, mit kóricálok, álljak be már a kasszába. Mondtam neki hogy ez nem így megy, nálunk mindenkinek saját kijelölt kasszája volt, én aznap egybe sem voltam beosztva. Pont azért hogy egy "szabad" ember legyen legalább a boltban aki tud segíteni a vevőknek, meg pl áfás számlát írni. Komolyan a vevők sokszor összekeverték magukat a főnökömmel. Pláne amúgy az idősebbek, pláne a nők.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amúgy néha az eladók és az ügyintézők mintha provokálnák a vevőket.
Sok helyre bemegyek, köszönök, cserébe 0 köszönés, végig megvető tekintet. Felteszek egy kérdést, udvariasan, kb ordibálva válaszol, meg jó hogy nem biggyeszti a mondandója végere, hogy "te kis hü.lye!".
Fizetésnél az első mondatom, hogy kártyával fogok fizetni. Lehúzza az árukat, aztán nyújtom a kártyát ő meg megkérdezi hogy "kártyával????" aztán elkezd puffogni.
Értem, hogy előttem biztos megbántotta valaki, de nem én bántottam meg, ne rajtam vezesse le a dühét.
Sok eladó meg ügyintéző egy komplett energiavámpír és sok esetben ez is az egyik ok amivel kiprovokálják a vevőből/ügyfélből a hisztit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nehéz kérdés, mert sok volt a bunkó ügyfél a pályafutásom során...
Mostanában azok a kedvenceim, akik ellopják a termékek árcéduláit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Üveget vittem vissza. Vittem az elismervényt a kasszához. Sorba álltam, pedig a szabály szerint soron kîvül ki kell fizetniük.
Amikor én kerültem sorra, nyújtom a blokkot, azt mondja a pénztáros, álljak félre, csak a vezető jelenlétében fizetheti ki, “nem tudja kinyitni a kasszát, csak ha vásárlok is”.
Na , ezzel felb… az agyam. Megmondtam, hogy kivártam a soromat, nem állok félre, s amit művelnek, az törvénytelen. Kérem a pénzemet!
Azért sem vásárolok náluk, mert legutóbb a pénztárnál röpült ki egy molylepke a lisztből, s a szó szerint rothadt burgonyát árusítják közel 600-Ft-ért.
Csak ott lehet kiváltani a palackok díját, de azóta szó nélkül ( habár a képüket húzva) fizetik ki.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Van egypár.
1. Ez még 2010-es évek elejéről egy sztori - azért fontos, hogy mikor "játszódik", mert akkor még nem volt a 2 hetes elállási szabály / törvény vásárlásnál, és csak akkor volt köteles a (viszont)eladó teljes visszatérítést adni egy visszahozott termék után, ha az minőségi hibás volt, egyébként ajánlhatott bolti kupont. Na már most egy olyan nőszemély, akit manapság Karennek neveznénk, hallgatott vmi híradást a rádióban, teljesen félreértette, és lilult arccal üvöltözött, amikor mondtam neki, hogy nem tudunk visszatérítést adni csak azért, mert a menyének nem tetszett a nálunk karácsonyra párnahuzat, hogy én ne próbáljam meg őt átverni, mert ő azt hallotta a rádijóba'!!!!!
2. Múltkor a Pennyben egy idősebb nő (aki ráadásul jól öltözött, kulturáltnak... tűnő nő volt), akinek nem akarták elfogadni a lejárt kuponját, olyan hangerővel és olyan mocskos szájjal üvöltözött a pénztárossal, hogy ki kellett hívni a biztonsági őrt... arra a kommentárra egy másik vásárlótól, hogy a kicsi gyereke mellette van, nem kellene ilyen szavakkal beszélni, azt volt a reakciója, hogy "Hol sz.om én le, te büdös k...a, hogy a vízfejű kölyköd mi a f...t hall"
3. Próbavásárlói cégnél dolgoztam, nemzetközi piacokra kerestünk próbavásárlókat... az egyik "próbavásárlóról" kiderült, hogy hamisította a riportokat. Amikor felhívtuk, egyrészt azt hazudta a felettesemnek, hogy én támogattam abban, hogy csaljon (wtf... soha), másrészt meg többünket káromkodva elküldte az anyjába. Az már csak hab volt a tortán, hogy vmi aeab származású ürge volt, akinek nem fért bele a fejébe, hogy vezető pozícióban lehet nő is egy cégnél (felettesem nőnemű volt), és miután 3x leírtam neki, hogy a felettesem Ms. Kovács (nem a valódi nevét írtam le), dafke Mr.-ként hivatkozott rá.
4. Ugyanez a cég, auditorokat is képeztünk... egy balkáni származású fickó nem volt képes megérteni, hogy az magában nem professzionális viselkedés, hogy egy olyan audit alatt, ahol értékeli a helyszínt, randira hívja a helyettes vezetőt (és hogy ilyen helyzetben mennyire kellemetlenül érezheti magát a tulajdonképpen éppen értékelt kollegina), attól függetlenül, hogy ő ezt mennyire udvariasan és aranyosan tette... no comment
5. Amikor diákként standnál árultam plázában mindenféle keleti sálat meg egyebeket, folyamatosan jöttek oda mindenféle gyanús alakok "ismerkedni", és nem értették a "nem"-et, amíg oda nem jött a biztonsági őr... ugyanitt elküldtek többször a fenébe, amikor elmondtam nekik, hogy én nem az infópult vagyok, és nem tudok válaszolni azokra a kérdésekre, hogy a vadászbolt meg a műkörmös stand hol van
6. SPARban nem működött a bankkártya terminál a pénztárnál... egyik nagyon értelmes vásárló annyira bedühödött, hogy mindent a földhözvágott elemi erővel, ami a kosarában volt, köztük az üveges csemegeuborkával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!