Hogy lehet kezelni a problémázó, nagyon gyerekes ügyfeleket/vevőket?
Többször voltam már szemtanúja annak (boltban, hotelben, stb.), amikor egy felnőtt ember (mindegy, hogy nő vagy férfi) gyerekeket megszégyenítő módon hisztizik, követelőzik, fenyegetőzik, kiabál, "én azt akarom", sérteget. Főleg, ha ehhez még az "én vagyok a vevő/ügyfél" kijelentés párosul.
Ti hogyan kelezitek vagy kezelnétek az ilyeneket? Volt már ilyenben részetek?
Egyszerűen nem fogom fel, hogy egy felnőtt ember hogy viselkedhet így.
– Mester, mi lehet a boldogság titka?
– Ne vitatkozz idiótákkal.
– Én nem hiszem, hogy ez lenne a titok.
– Igazad van – mondta a mester…
Mondjuk azt sem ártana tudni, mi a pontos ok, mert már én is kldtem már el ügyintézőt a halál f...ra, mert olyan inkompetens hlye volt, hogy arra szavak nincsenek.
Eleve odamegyek időpontra!, de várat félórát, majd tamáskodik, elküld, menjek a kollégájáhpz - a kolléga pislog rám, hogy neki ehhez semmi köze, menjek vissza xy-hoz.
Ja, de neki már másik ügyfele vagy, úgyhogy várjak még 40 percet...
Sajnos sürgős dolog volt, nem olyan hogy b...d meg, akkor visszajövök kétnap múlva - bár akkor is az a nő intézte volna az ügyemet.
Akik utóbb jöttek csak annyit láttak, hogy síkideg vagyok - de arról fogalmuk nem volt, hogy a normális esetben 15 perc alatt megoldható problémámmal már egyórája várakoztatnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!