Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogy lehet kezelni a problémáz...

Hogy lehet kezelni a problémázó, nagyon gyerekes ügyfeleket/vevőket?

Figyelt kérdés

Többször voltam már szemtanúja annak (boltban, hotelben, stb.), amikor egy felnőtt ember (mindegy, hogy nő vagy férfi) gyerekeket megszégyenítő módon hisztizik, követelőzik, fenyegetőzik, kiabál, "én azt akarom", sérteget. Főleg, ha ehhez még az "én vagyok a vevő/ügyfél" kijelentés párosul.

Ti hogyan kelezitek vagy kezelnétek az ilyeneket? Volt már ilyenben részetek?


Egyszerűen nem fogom fel, hogy egy felnőtt ember hogy viselkedhet így.



2023. jún. 14. 11:11
 1/9 anonim ***** válasza:
59%
Türelemmel.
2023. jún. 14. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
78%
Először kifejezem felé a megértésem, aztán megkérem, hogy tartsuk mederben a kommunikációt, mert az nem old meg semmit, ha engem próbál sértegetni vagy úgy ordít, hogy nem is tudom, mit szeretne. Aztán vagy megértik vagy megmondom, hogy mindkettőnk érdeke, hogy ezt a beszélgetést csak kulturáltan és összeszedetten folytassuk.
2023. jún. 14. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
0%
Otthagyással.
2023. jún. 14. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
0%
#1 [link]
2023. jún. 14. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Még diák koromban dolgoztam egy Pizza Hut szeletbárjában. Általában normálisak voltak az emberek, de időnként beesett 1-1 seggarc, ezeket nagy türelemmel lekezeltem. Kivéve egyet, a mai napig jól emlékszem rá. Már úgy jött oda, olyan testtartassal és nézéssel, hogy ő az atyauristen, mindenki más egy pondro, főleg én, aki arra rendeltettem, hogy Őhatalmasságát kiszolgáljam. Úszott az étterem, késtek a rendelések. Ez a hapsi elmondta, de már azt is full lekezelően, hogy mit fog elvinni. Mondtam, hogy legalább 20 percet kell számolnia, mert késnek a rendelések. Jó, megvárja. A pizzaja sajna nem 20,hanem 30 percet kesett. Ő 20 percnél jött, és elkezdett balhezni, annyira lekezelően és irritaloan viselkedett, hogy egy ponton nem bírtam tovább és elkuldtem pont oda 😅 na erre ilyet szól : "Jól van nagyszájú kislány, ugye tudod hogy még ma kirugatlak, azonnal szólj a főnöködnek és hozd a panaszkonyvet" - a főnök rendes volt, lekezelte a hapsit, és megnyugtatott. Más sorban álló vendégek is mondták, hogy tajparaszt volt a vendég, szóval nem lettem kirúgva. De amíg élek, nem felejtem el azt a nagyképű gyökeret 😄
2023. jún. 14. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
72%

– Mester, mi lehet a boldogság titka?

– Ne vitatkozz idiótákkal.

– Én nem hiszem, hogy ez lenne a titok.

– Igazad van – mondta a mester…

2023. jún. 14. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
71%

Mondjuk azt sem ártana tudni, mi a pontos ok, mert már én is kldtem már el ügyintézőt a halál f...ra, mert olyan inkompetens hlye volt, hogy arra szavak nincsenek.


Eleve odamegyek időpontra!, de várat félórát, majd tamáskodik, elküld, menjek a kollégájáhpz - a kolléga pislog rám, hogy neki ehhez semmi köze, menjek vissza xy-hoz.

Ja, de neki már másik ügyfele vagy, úgyhogy várjak még 40 percet...


Sajnos sürgős dolog volt, nem olyan hogy b...d meg, akkor visszajövök kétnap múlva - bár akkor is az a nő intézte volna az ügyemet.


Akik utóbb jöttek csak annyit láttak, hogy síkideg vagyok - de arról fogalmuk nem volt, hogy a normális esetben 15 perc alatt megoldható problémámmal már egyórája várakoztatnak.

2023. jún. 14. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
"Szabályok betartásával kell üzemelnünk, - azért mert Ön az ügyfél, még nem rúghatjuk fel ezeket a szabályokat! Sajnáljuk, ha elveszítjük, mint ügyfelet, de egyéni érdekek nem írhatják felül egy (munka)közösség működőképességét!"
2023. jún. 14. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Halk beszéddel, mert akkor kénytelen lenyugodni, visszafognia magát, hogy figyeljenek rád. Másrészt szembesíteni a h*eségeivel.
2023. jún. 14. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!