Ügyfèlszolgálatosok, hogyan bírjátok? Valaki könyörgöm adjon valami tippet, call centeres vagyok, de ezt már nem bírom.
Emberekkel megfelelően bánni a legnehezebb feladat, pláne a mai világban. Teljes mértékben együtt érzek veled. Nap, mint nap, lehet óránként, vagy fél óránként belefuthat az ember az általad leírt szituációkba. De őket is meg kell érteni, mert valószínű sérelem érte őket, vagy csak simán nem értik annak lényegét, amiért telefonálnak. Nem tudok jobbat tanácsolni, mint azt, hogy ne vedd magadra, amit a vonal másik végéről szitokként szórnak rád. NEM A TE HIBÁD!!! Próbálj meg türelmesnek, megértőnek maradni, ne borulj ki emiatt. Ezek a rosszindulatú beszólások nem neked szólnak, nem téged illetnek.
Tudod ez olyan, mint a moziban, amikor egyszer csak nagyon büdös lesz. Az első sor felháborodottan hátra fordul, a második sor is hátra fordul, hogy ki volt az, és így tovább. No és az utolsó sor? Ülhet fejét lesütve, mert neki nincs hova forduljon. Tulajdonképpen Te ott ülsz, az utolsó sorban. Ettől még ne Te voltál, amiért mindenki hátra fordult. Lesz..-ni nagy ívben! És jól teszed, ha próbálsz más helyet keresni magadnak. Sok sikert hozzá!
Nem tudom, milyen ügyfélszolgálaton dolgozol, de nemrég költözésnél kivétel nélkül az összes közműszolgáltatóval nagyon kellemetlen tapasztalaim voltak. Hónapokig nem csináltak semmit, az internetes rendszerük működésképtelen, nem válaszoltak, abszurd indokkal nem fogadták el a beadott papírokat, ugyanazokat sokszor elkérték, egymásnak ellentmondó dolgokat írtak, szándékosan elhallgattak fontos dolgokat, amikor felhívod őket, akkor meg tíz percig hallgatod a zenét, stb.
Bevallom, nekem is elfogyott a türelmem. Nem fenyegettem senkit, de volt, hogy nem voltam túl kedves, nagyon fel tudtak idegesíteni. Előfordult, hogy a beszélgetés végére mindketten korrekten tudtunk beszélni, de nem könnyű.
És a legrosszabb az egészben tényleg az, hogy nem az ügyfélszolgálatos tehet róla és ő kapja meg mindenkitől. Csak ugye ők képviseleik a céget és velük legalább nagy nehezen kapcsolatba lehet kerülni. A vezetők meg röhögnek a markukba és a milliós fizetéseket felvéve leszarják, hogy semmi nem működik náluk és az ügyfeleknek meg az ügyfélszolgálaton dolgozóknak is rossz.
Annyira aterzem a problemad, nagyon drukkolok, hogy találj magadnak valami megfelelő munkahelyet. ♥️
Én verplazma-állomáson dolgoztam, imádtam a szakmám, de annyi büdös bunkó, paraszt, tahó patkannyal talalkoztam, hogy szépen lassan kioltek belőlem a szakma szeretet és az emberisegbe vetett bizalmamat. Gyuloltem az összes donort, de hál istennek én is megtaláltam a szamitasaim. :) Szóval hajrá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!