Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ügyfélszolgálatosok! Hogy...

Ügyfélszolgálatosok! Hogy bírjátok elviselni és kezelni ezt a sok bunkó, türelmetlen ügyfelet?

Figyelt kérdés

2021. nov. 12. 17:20
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
69%
Bár nem ügyfélszolis vok de úgy egyébként is nehezen elviselhetők az ilyen típusú emberek. Csak megnyugtataskepp ha nem veszed fel türelmetlen stílusukat arra nem tudnak mit reagálni.
2021. nov. 12. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
53%
Alkoholizmussal.
2021. nov. 12. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
95%
Volt ügyfélszolisként mondom, hogy ezt pár évnél tovább nem lehet, és nem is érdemes csinálni.
2021. nov. 12. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Sajnos nem tudok ennél jobb munkát találni, gyári melósnak biztos nem megyek…
2021. nov. 13. 09:38
 5/15 anonim ***** válasza:
94%
Öcsém volt multis ügyfélszolgálatos olasz nyelven, sokat ivott ő is. Mert nem elég, hogy az ügyféllel tárgyalsz, de előtte be kell tanulni mindent, amibe belekérdezhetnek, az adott cég szolgáltatásai, ez lehet többszáz oldal.
2021. nov. 14. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
91%
Nekem szerencsém van, mert csak részben vagyok ügyfélszolgálatos, és mailben és telefonin is elérhető vagyok... szépen lassan rászoktattam az ügyfelek többségét az e-mailes kommunikációra. Persze néha bejön 1-1 hívás, de sokkal könnyebben kezelem, hogy nem azonnali reakciót várnak egy baromi nagy hülyeségre / anyázó kiabálós megkeresésre is, és tudok pár mély levegőt venni és egy kis időt tölteni azzal, hogy elég higgadtnak ható legyen a válasz.
2021. dec. 2. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%
Nem ügyfelesként mondom, hogy volt olyan amikor már én voltam felháborodva azon, hogy a "kedves" ügyfél milyen hangnemet enged meg magának. Egy tök egyszerű dolgot nem volt képes felfogni, inkább értetlenkedett meg üvöltözött, hisztériáját egy fenyegetéssel zárta. Nyilván nem call centerben volt. Sima biztosítónak az ügyfélszolgálati helyiségében...
2021. dec. 2. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon nagyon nehezen. Masodik evet tolom, hiaba a home office, ez egyszeruen turhetetlen. Folyamatosan csorog a telefon, mellette millio email, kevesen vagyunk, egyszeruen nem birjuk, embert persze nem vesznek fel, eleg ha valaki lebetegedik vagy szabira megy, kesz a kaosz. Az ugyfelekrol inkabb ne is beszeljunk...vannak persze normalis, ertelmes emberek, de ez a ritka. Sokan orditanak, fenyegetoznek, mint akik full idegbetegek, eszukbe sem jut, hogy nem az hibazott aki felvette a telefont, csak jonnek azzal "hogy jaj en vagyok az ugyfel, maganak az dolga, hogy meghallgasson" Ami igaz, azt viszont nem vagyok koteles turni, hogy szemelyeskedik, fenyegetozik, szid es ordit, aztan csodalkozik, ha rateszi az ember a telefont. Majd ha tud ertelmes, felnott ember modjara kepes kommunikalni, de sajnos tobbsegeben annyira sik hulyek, hogy ezt nem ertik meg . A fizu nem tul jo, egyaltalan nem eri meg ezt a rengeteg stresszt (mar folyamatban mas masik munkahely). Nehany tippem a nehezebb esetekre: mivel home officeban vagyok, neha iszom egy pohar bort, hogy ne egy kicsit lenyugodjak; ha nagyon idegbeteg az ugyfel, leveszem a fulest es hagyom, hadd orditson, majd ha befejezte, akkor megkerdezem, hogy segithetek meg valamiben? Ezt imadom :D Ha morog tovabb, akkor jon a Hallo? Hallo, hall engem? Ha fenyegetozik, akkor megkoszonom, hogy hivott es tajekoztatom, hogy a beszelgetes,minden ami elhangzott rogzitesre kerult es elkoszonok. Sajnos tenyleg sokkal nehezebb ez a munka, mint ahogy sokan gondoljak, normalis ember ep esszel nem is birja sokaig (nalam testi tunetek jelentkeztek), ez nem az a hely, amire evekig lehet szamolni.
2021. dec. 8. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
94%

8 pontosan. :) Főleg karácsonyi szezonban, ha olyan szektorban vagy, hát brutális..


A cég mindig spórolt nálunk is az embereken, fizetés az konkrétan szánalmas, pedig ezt idegrendszerrel bírni egy normális ember se bírja sokéig. Ezt tény.


Én 2-3 év alatt váltottam, előtte egy kicseszett pultban dolgoztam, ide is nehezen vettek fel. Innen továbblépni sem volt könnyű, de MUSZÁJ voltam kidolgozni magam ebből. Eddig is csak a kiemelkedően jó csapat tartott ott amúgy. Ha a csapat sem lett volna, sztem fél év alatt elhúztam volna másfelé. :D


Még az ügyfélszolgálti vezetőnk is megmondta, h nem egészséges ezt 3 évnél tovább nyomni így.. Ezt a munkakört meg xarba sem veszik, meg sem fizetik, a sok paraszt a dühét is rajtad tölti ki. nettó fél millióért sem mennék vissza, az a helyzet. De már türelmem sem lenne a hívásokhoz. (Ráadásul minél h*lyébbek, annál jobban vannak kiakadva amúgy. ) :D

2021. dec. 9. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
93%

A barátnőm dolgozott ilyen munkakörben. Felkészítették őket a bunkókra is.

Mesélte a sztorit, hogy hosszan magyarázott a kolléga az ügyfélnek, nem értette. A vége az lett, hogy az ügyfél ordított:- Bad meg a (k)urva anyád!

Mire a szolgálatos:

- Uram! Iyen szolgáltatás nem szerepel a cég kínálatában. Jó napot kívánok!

És letette.

😂

2022. jan. 16. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!