Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ügyfélszolgálatosok, hogyan...

Ügyfélszolgálatosok, hogyan éritek el, hogy halkan beszéltek a telefonba?

Figyelt kérdés

Ez most egy hallással kapcsolatos kérdésről jutott eszembe, amit olvastam itt a Gyakorin.


Amióta ügyfélszolgalatozok, változott a hangom.


A munkahelyen headsetet használunk és a home office előtt mindig próbáltam figyelni, hogy halkan beszéljek, de jön az, hogy a munkára koncentralok és hangosan beszélek.


Nem érkezett panasz, kb kétszer szóltak rám a hét év alatt, hogy halkabban beszéljek, de azon kívül semmi, viszont a kollégáim tudnak normális hangon beszélni headseten.


Próbáltam, hogy a kagylóba beszélek, akkor normális volt a hangom, de zavart, hogy egy kézzel gépeltem vagy elzsibbadt a nyakam, ahogy a válammal tartottam a telefont.


Most home officeról megyünk majd vissza és szeretnék ezen változtatni, szeretnék normális hangon beszélni.


2021. júl. 11. 19:15
 1/4 A kérdező kommentje:
Rossz alkategóriaba tettem véletlenül. Ezt át lehet mozgatni a munkahely alkategóriába, kérem? Előre is köszönöm!
2021. júl. 11. 21:46
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

A legtöbb ügyfél nagyot hall, így nálunk pont hogy az átlagostól hangosan kellett beszélni, mert félrehallották, amit mondtam és állandóan visszakérdeztek. Sok idősebb ügyfél külön kérte, hogy ordítsak vele, mert nem hall jól. Egyébként változó kollégáim voltak, volt aki annyira "üvöltött", hogy 4 sorral arrébb is azt hallottuk, hogy ő épp mit beszél az ügyféllel, ami számunkra zavaró volt. Sokszor szóltak neki többen is, aztán kis idővel "megtanult" halkabban, de az ügyfél számára kellő hangerővel beszélni.


Ha 7 év alatt kétszer szóltak összesen, hogy hangosan beszélsz, az semmi. Nekünk ennél nagyobb problémák miatt szóltak napi-heti szinten (pl. köhögés némítás nélkül, hmmm-ezés), és ilyenért sem küldtek el senkit.

Ha egy ügyfél panaszt tesz hangos (de kulturált - értem ezalatt, hogy nyilván nem azért beszélsz vele hangosan, mert épp a felmenőit szidod sorban) beszéd miatt, akkor eléggé megsavanyodott élete lehet. Normális munkahely az ilyenekért nem a callcenterest cseszi le. Egyébként ha ilyen lenne, védd magadat azzal, hogy te az ügyfél és a cég érdekeit tartottad szem előtt azzal, hogy érthetően és hangosan beszéltél.


Egyébként én egyetemi éveim alatt dolgoztam CC-ben, és az is sok volt :D ezért minden elismerésem, hogy te 7 éve bírod.

2021. júl. 11. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Hát nagyon kell figyelni. Kéthetente járok be egy-egy napot HO-ból, itthon tudom hogy hangos vagyok, bent meg teljesen lezsibbadok a műszakom végére, hogy halkabban beszéljek. És még így is van hogy rám szólnak.
2021. júl. 11. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Sehogy. Nem beszélek az ügyfél kedvéért se hangosabban (ez tényleg gyakori kérés) se halkabban (egyszer se szóltak rám, hogy halkabban beszéljek, se ügyfél, se munkatárs). Normál hangerővel beszélek, érdekes módon megszokták érteni. Annyi szívességet teszek csak, hogy lassabban, tagoltabban beszélek, de üvölteni nem fogok a kedvéért.


Egyrészt ezzel azt érem el, hogy nap végére nem rekedek be, másrészt ügyfél figyel arra amit mondok. Ha mégse tudunk kommunikálni, érdekes módon mindig előkerül egy családtag, aki hallja amit mondok. Kérdés: miért a nagyothallóval telefonáltatnak?

2021. júl. 12. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!