Ügyfélszolgálaton vissza tudják nézni, hogy az ügyintéző szakította e meg a hívást vagy a hívó?
A nagyobb/jobb call centerekben biztos, azok mindent monitoroznak, tehát a program nézi, hogyan lett vége egy beszélgetésnek. Kissebbeknél ez szerintem is rendszerfüggő, ahogy a 2-es is írja, hisz nem biztos, hogy megtudja venni a drágább mindenre is figyelő programot.
Mindenesetben ha call centerbe dolgozol és nem nagyon indokolt (anyázik, qrvázik, tisztán kivihetően épp kiveri a hívó- pl Telekomnál ilyen esetben régen, 2013ban szabad volt) ne vágd rá senkire se a telefont.
Mindenféle kütyü nélkül is rá lehet jönni, hogy ki szakítja meg.
Nálunk volt, hogy egy embernél gyanus lett, hogy túl sok hívása megszakadt. A hülye is tudta, hogy ő szakítja meg őket. Akkor a főnök szólt neki (egylégterü iroda, szóval hallottuk körülötte), hogy ne nyomkodja ki a hívásokat, mire a munkatársunk azt mondta, hogy ő ilyet nem tesz, hanem magától szakadnak meg.
A főnök erre mondta, hogy a hívásait, amik be vannak rögzítve továbbítják egy másik csoportnak, akik meg tudják mondani, hogy ki miatt szakadt meg a hívás. Azt nem tudom mi lett az eredménye vagy, hogy el lettek e küldve.
De ilyenkor vagy tényleg megállapítják, hogy ki nyomkodja ki a hívást vagy pár nap semmi után közlik a beksztottal, hogy a "vizsgálat" eredménye alapján ő nyomkodja ki a hívásokat.
Amúgy havi 1-2 kinyomott hívás beefér, a többnél meg már gyanut fognak, ugyanis, ha az ügyfelek ráteszik az ügyintézőre a telefont, az lehet annak a jele is, hogy alkalmatlan az ügyintéző a munkára. Nálunk egy srácot ezért küldtek el máshova, mert nem értették mit mond, a srác nem beszélte úgy a nyelvet és ezért rárakták gyakran a telefont.
Ha meg az ügyintéző nyomja ki a hívást, egyrészt lehet, nem neki való a munka, ha egy minimális stresszt nem bír el, másrészt, amit nem csinál meg ő, azzal majd más fog szopni.
Persze más az, ha valaki bénázik és véletlenül kinyomha a hívást vagy a hócipője tele van, mert tényleg annyit dolgozott és akkor is épp ezer dolgot csinál egyszerre meg más az, hogy valaki kinyom egy hívást, mert a neten talált egy ozgi cikket és nyugiban el akarja olvasni vagy nincs jókedve és nem akar dolgozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!