Milyen telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozni home officeban?
Figyelt kérdés
2021. szept. 7. 16:31
1/5 anonim válasza:
Tavaly megvolt, már eljöttem onnan. Pozitívum, hogy nincs körülöttem az a nyüzsgés, a hangzavar, ami a call centereket jellemzi. A tapasztalatlanabb kollégák nem jönnek oda kérdezni. Nincs a közelemben a nyomorult főnök (legfeljebb rámír). Feltehetem a lában az asztalra. Nyugodtan netezhetek. Nem kell oda-vissza utazgatni, fél órával tovább alhatok, több idő marad pihenésre. Hátrány, hogy nincs társaság, nincs stresszoldó csevegés, viccelődés, ne adj' isten, flörtölés. Magányosan telik a nap nagy része.
2/5 anonim válasza:
Sz@r.
Nekem hiányozna a társaság,begolyóznék egy idg után.
3/5 anonim válasza:
#1 voltam, aki lehúzta a válaszom, legyen szíves, írja meg, hogy ugyan miért.
4/5 anonim válasza:
Gondolom azért mert azt írtad,hogy nincsenek idegesítő tapasztalatlan emberek akik kérdezni mernek ha valamiben bizonytalanok.
5/5 anonim válasza:
A homeoffice jo, de a telefonos ugyfelszolgalat rettenes. Sokszor orditanak veled, nagyon csunyan beszelnek, pedig nem te hibaztal. Sokszor ugy vagyok vele, inkabb bejarnek valahova mashova, csak ne legyenek ugyfelek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!