Kinek van igaza? Cég vs Ügyfél
Sztori!
1. Ügyfél rendel egy ruhát egy multitól az interneten ami nagy lesz. Lejelenti az oldalon, hogy nagy méret, kéri vissza a pénzét és visszaküldi. Másnap jön érte a GLS ingyenesen, és el is viszi gond nélkül. A pénzt majd visszautalja a cég számára.
2. Az ügyfél rendel egy kisebb méretet. Majd rá egy napra, jön egy e-mail a cégtől, hogy Bocsika, elszúrta a raktár a rendelésed, de mindenképpen vedd át és küld vissza GLS-el. Leírják, ugyan azt a folyamatot amit az első pontban csináltam. A helyes csomag pedig elindult feléd DHL-el.
3. Megjön a GLS-el csomag, átveszem. Egy totálisan más termék van benne. Lejelentem egyből az oldalon, hogy rossz termék, GLS futár rendelés stb.. Persze kifizettem ezt is. Majd Jön az e-mail hogy bocsmááá ezt csak a Posta hozhatja vissza mert téves csomag a GLS nem, de a postát már nem küldjük érte, te vidd a postára itt a cimke.
4. Írok nekik, hogy ez mi, meg mégis hogy gondolták.. és akkor a DHL-t ingyen kapom? Erre nem-nem, fizessem ki a DHL-es csomagot ugyan úgy, ezt meg küldjem vissza postával.
Itt már majdnem elküldtem őket a k.. anyjukba addig fajult a dolog.
Tehát lényegében a dolog:
Ők elrontják a rendelést.
Kifizettetik velem kétszer.
Megszivatnak, hogy én vigyem el a postára.
+ a rossz terméket nem lehet GLS-el visszaküldeni. A mérethibás terméket meg lehet.
Vélemény? Tényleg én gondolom, hogy ez a cég megérett a pusztulásra?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!