Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Kinek van igaza? Cég vs Ügyfél

Kinek van igaza? Cég vs Ügyfél

Figyelt kérdés

Sztori!


1. Ügyfél rendel egy ruhát egy multitól az interneten ami nagy lesz. Lejelenti az oldalon, hogy nagy méret, kéri vissza a pénzét és visszaküldi. Másnap jön érte a GLS ingyenesen, és el is viszi gond nélkül. A pénzt majd visszautalja a cég számára.



2. Az ügyfél rendel egy kisebb méretet. Majd rá egy napra, jön egy e-mail a cégtől, hogy Bocsika, elszúrta a raktár a rendelésed, de mindenképpen vedd át és küld vissza GLS-el. Leírják, ugyan azt a folyamatot amit az első pontban csináltam. A helyes csomag pedig elindult feléd DHL-el.



3. Megjön a GLS-el csomag, átveszem. Egy totálisan más termék van benne. Lejelentem egyből az oldalon, hogy rossz termék, GLS futár rendelés stb.. Persze kifizettem ezt is. Majd Jön az e-mail hogy bocsmááá ezt csak a Posta hozhatja vissza mert téves csomag a GLS nem, de a postát már nem küldjük érte, te vidd a postára itt a cimke.


4. Írok nekik, hogy ez mi, meg mégis hogy gondolták.. és akkor a DHL-t ingyen kapom? Erre nem-nem, fizessem ki a DHL-es csomagot ugyan úgy, ezt meg küldjem vissza postával.


Itt már majdnem elküldtem őket a k.. anyjukba addig fajult a dolog.


Tehát lényegében a dolog:

Ők elrontják a rendelést.

Kifizettetik velem kétszer.

Megszivatnak, hogy én vigyem el a postára.


+ a rossz terméket nem lehet GLS-el visszaküldeni. A mérethibás terméket meg lehet.


Vélemény? Tényleg én gondolom, hogy ez a cég megérett a pusztulásra?


okt. 2. 09:29
 1/3 anonim ***** válasza:
Jogos , de sajnos ez van . Méretet nem lehet a neten belőni , a kínai 176 cm férfii valóságban 170 cmre való . Ezért nevetséges az 5XXL ing zakó stb túlzások, csak próba után érdemes venni dolgokat . Simán átverhető vevők által a cégek és azok is tévedhetnek . Online piac ezt hozza , a botrány az utólagos kárigény elállás fogyasztóvédelem hatás . Az más téma de kivezetném a nem tetszik miatti elállást , az az áru bármin keresztül mehet a plusz fuvaroknál sérülhet újra csomizzák stb ...
okt. 2. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Az ügyfél jogosan érzi, hogy neki van igaza, de a cég meg gondolom takarózik valami ÁSZF félével. Konklúzió: nem kell tőlük többet vásárolni, és a saját oldalán lehet megírni egy negatív véleményt. Én legalábbis ezt tenném.
okt. 2. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Anno vettem egy láncfűrészt , a hírdetőnél volt a legolcsóbb . Megrendeltem nem azt küldték hanem egy drágábbat . Ez volt a trükk mert a fékezőkar hibás volt kihagyott . Amikor ímélen elálltam kértem a cserét érkezéskor átadom a régit akkor azt írták ez a tulajdonsága nem hiba . Pénzt semmit sem utaltak nem küldték a futárt . Rábukkantam hogy a cég a fogyasztóvédelem feketelistáján van nem partner de nem perelhető mert kint van bejegyezve cégként több áttétellel dolgozik nálunk stb ....
okt. 2. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!