Kétszer küldtek ki egy terméket, egyet fizettem csak. De a másodikról is kaptam számlát, hogy fizetve. A webshop tévedett, 1 év után be akarja hajtani, van erre valami jogszabály?
Szóval,
2020. szeptemberében rendeltem egy budapesti üzletláncból magamnak termékeket,
Utánvétes fizetéssel, személyes átvétellel a boltban.
A termékeket átvettem, majd kifizettem a boltban.
Pár nappal később, kaptam egy emailt a GLS-től, hogy az adott bolt feladott nekem egy csomagot 0 forint utánvétellel. Arra gondoltam, biztos valami prospektus, vagy nyertem valamit. Meglepetésemre az egyik termék volt még egyszer, számlával, és az állt rajta, hogy fizettem! Nagyot néztem, gondoltam mekkora mázlist vagyok, ingyen kaptam még egy terméket (35 ezres cucc).
Na most kaptam egy emailt, lassan 1 évvel később, hogy észrevették, hogy tévesen küldték ki, és fizessem be az árát.
Erre nincs valami jogszabály? 😃 Számlával kaptam mindennel, nem az én hibám, hogy elküldték nekem valamiért még egyszer 😃 úgy hogy szó se volt házhoszállításról.
Járt már valaki így? 😃
Számlán rajta van a telszám, cím, email természetesen.
Amúgy 35 ezerről van szó.
Nyílván a melósnak kellene benyelnia az összeget, és azért engem kurálnak :D
Pontosan.
Na mindegy, jogász spant már izzítottam, és keresi. De akkor is az lesz a hibás, aki beütötte hogy fizetve meggyőződés nélkül, és még a csomagot is feladta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!