Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Jogszabály szerint mit tehetek...

Jogszabály szerint mit tehetek, ha a garanciális javítás ideje túllépte a 30 napot?

Figyelt kérdés

Tudja valaki, hogy érvényben van-e még a 30 napos javítási határidő és visszakérhetem a pénzem ennek a leteltével, vagy addig javítgatják a meghibásodott terméket, amíg akarják?


Egy két hónapon belül meghibásodott telefont vittem vissza az Edigitál üzletébe garanciális javításra, jegyzőkönyvet is kaptam. A 30 nap már lejárt, de még mindig folyamatban van a szevízelés.

Megtehetem, hogy bemegyek és visszakövetelem a készülék árát? Van érvényben ilyen jogszabály, ami ezt kimondja és hivatkozni tudok rá? Vagy addig ülnek rajta, ameddig kedvük tartja?



2017. nov. 28. 13:38
 1/2 anonim ***** válasza:
Csak törekedniük kell a 30 napra..
2017. nov. 28. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 nontau ***** válasza:
Nincs jogszabály. A 2003 IX. 22 van érvényben, ami laza mint a Riga lánc. Szerencsére van un. Békéltető testület, Őket keresd m,eg és rendezik panaszodat. A lényeg ha a Békéltető testület csereutalvány kiadására szólítja fel az értékesítő céget, annak határozata jogerős. Tehát Békéltető testület tovább lépéshez szükséges megoldás.
2017. nov. 29. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!