Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Telefon garanciális javítását...

Telefon garanciális javítását nem vállalják. Megéri a fogyasztóvédelemhez fordulni?

Figyelt kérdés

2016. júl. 20. 12:41
 1/10 anonim ***** válasza:
igen
2016. júl. 20. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Fogyasztóvédelemhez bármikor, bárki fordulhat. Aztán, hogy mi lesz a döntés, az már más dolog.

Kicsit bővebben leírnád, miért nem vállalják, és ki nem vállalja?

2016. júl. 20. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Webáruházból rendelt, fél éves telefon (~35e ft) kijelzője az alsó részen nem reagál az érintésre. Visszaküldtem garanciális javításra, majd a szervizből felhívtak, hogy kijelző-cserés lenne, de mivel a kijelző a felső részen meg van repedve (kb. 2 centis részen), ezért csak "jópénzér" vállalják a cseréjét. A sérülés nem egyidőben keletkezett a meghibásodással, nem is a telefon ugyanazon részén van, ezért is bíztam a garanciában.

Fordulhatok ilyen ügyben a fogyasztóvédelemhez?

2016. júl. 20. 12:57
 4/10 anonim ***** válasza:
igen
2016. júl. 20. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Ha sérült a kijelző, nincs gari.

te meg nem tudod bizonyítani, hogy melyik volt előbb, a hiba, vagy a sérülés.

2016. júl. 20. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Az 5öst nem értem... Ha egy részeg beveri az autód szélvédőjét, nem köteles kifizetni, ha azon már előzőleg volt egy repedés?! Ne nevettess már...
2016. júl. 20. 14:49
 7/10 anonim ***** válasza:

A részeg és a garis feltételek teljesen mások.

Szerviz kap egy telefont, amin repedt a kijelző. Innentől él a garancia azon része---sérült kijelzőjű telón nuku gari.

De nyugodtan fordulj a fogyasztóvédelemhez. Hogy érdemes-e, majd a válaszukból kiderül.

2016. júl. 20. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Sérült a kijelző, nincs garancia.
2016. júl. 20. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Buktad a garit mikor megrepedt a kijelző.. esélyed sincs
2016. júl. 20. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 kriszpo ***** válasza:
Amennyiben a sérülés jellegére nem terjed ki a garancia, abban az esetben nem érdemes a Fogyasztóvédelemhez fordulni. Nézz utána a garanciális feltételeknek! Ha van ismerősöd aki "olcsón" javít és tudsz szerezni használt kijelzőt, akkor még menthető a telefonod.
2016. júl. 31. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!