Telefon garanciális javítását nem vállalják. Megéri a fogyasztóvédelemhez fordulni?
Fogyasztóvédelemhez bármikor, bárki fordulhat. Aztán, hogy mi lesz a döntés, az már más dolog.
Kicsit bővebben leírnád, miért nem vállalják, és ki nem vállalja?
Webáruházból rendelt, fél éves telefon (~35e ft) kijelzője az alsó részen nem reagál az érintésre. Visszaküldtem garanciális javításra, majd a szervizből felhívtak, hogy kijelző-cserés lenne, de mivel a kijelző a felső részen meg van repedve (kb. 2 centis részen), ezért csak "jópénzér" vállalják a cseréjét. A sérülés nem egyidőben keletkezett a meghibásodással, nem is a telefon ugyanazon részén van, ezért is bíztam a garanciában.
Fordulhatok ilyen ügyben a fogyasztóvédelemhez?
Ha sérült a kijelző, nincs gari.
te meg nem tudod bizonyítani, hogy melyik volt előbb, a hiba, vagy a sérülés.
A részeg és a garis feltételek teljesen mások.
Szerviz kap egy telefont, amin repedt a kijelző. Innentől él a garancia azon része---sérült kijelzőjű telón nuku gari.
De nyugodtan fordulj a fogyasztóvédelemhez. Hogy érdemes-e, majd a válaszukból kiderül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!