Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Márkaszervízbe vittem tabletem...

Linus1909 kérdése:

Márkaszervízbe vittem tabletemet garanciális időn belül. Ma azt az emailt kaptam tőlük, hogy nem rendeltetésszerűen használtam, és nem gyári USB aljzat van rajta. Mit tegyek? Sürgős!

Figyelt kérdés
A készülék még sosem volt javítva, a kezemből senki másnak nem adtam oda. Az Extreme Digital oldaláról rendeltem EREDETI, BONTATLAN állapotban. A szerviz ajánlata, hogy 16.000 Ft-ért megjavítják 2-6 héten belül. Mit tegyek? Kérlek titeket értelmes, használható válaszokat adjatok. Előre is köszönöm.

2016. febr. 11. 19:51
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
hívd fel az edigital ügyfélszolgálatát és tegyél panaszt!
2016. febr. 11. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!