Garanciális csalás az eladó szolgáltató részéről, mi a következménye?
az apple-szaküzletnél ahol voltál,kérned kell egy írásos szakvéleményt.ezzel a papírral meg a telefonnal és annak papírjaival visszamész az üzletbe ahonnan vetted.kérd vissza a pénzt vagy mész a fogyasztóvédelemhez,ezt a 2 lehetőséget javaslom.ne hagyd ott a telót javításra.
"valószínüleg mi lesz a procedúra?"-tagadni fognak mindent,a csillagot lehazudják az égről,felajánlanak javítást stb.
Előző: nem tudom, az összes szolgáltatónál így van-e, de a megyszékhelyeken van kiemelt üf, feltételezem több jogosultsággal, mint egy kisvárosi. De a lényeg, hogy kezdték a kifárasztást és lepattintást.
Most borítékolom, hogy mikor elzarándokolsz a megyeszékhelyre, majd azt mondják, hogy az XY Apple szaküzlet álláspontja számukra pont egy guriga taknyot jelent és te meg húzz el nénikédbe, mert a készülék kifogástalan. Kérdező, szoptasd meg őket, ahogy kifér a csövön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!