Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Normális ha 3 hónap után még...

Normális ha 3 hónap után még nem kaptam vissza az emagtol a garanciális szervizelésre küldőt eszközeimet?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Emag-hoz visszaküldtem garanciába egy TP-LINK ARCHER C7 Wireless Router és egy TP-LINK Archer T4UH vevőt, kB. már 3 hónapja, és eddig semmi válasz. Ez normális? Írtam az emag-nak már 3 hete de nem válaszoltak. Ha van emag garanciával tapasztalatod akkor légyszíves írd már meg. Köszönöm!

2017. aug. 28. 19:37
 1/10 anonim ***** válasza:

Nem normális. Ha eltelt a 3 hónap, akkor simán írhatsz, hogy visszajelzés hiányában kéred a vételár visszatérítését.


30 napon belül jelezniük kellett volna, hogy a hiba mi

módon orvosolható (akár azt, hogy külső szervíznek kül-

dik javításra).

2017. aug. 28. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Szívás. Tele van a Tékozló Homár emagos rémtörténetekkel. Ugye tudod, hogy román székhelyű a cég? Itthon szinte semmit nem tudsz kezdeni velük.

Kezdd el hívogatni az ügyfélszolgálatot, és írj nekik mindennap szorgalmasan. Remélem, valami papírod legalább van, ami igazolja, hogy tőlük vetted a cuccot, és elküldted nekik szervizre.

2017. aug. 28. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. romániai székhelyű gazdasági társaságot (székhely: Bukarest, Soseaua Virtutii nr. 148, sector 6; cégjegyzékszám: J40/372/2002, adószám: 26915131-2-51);


Rendszeres válaszuk, hogy mi román cég vagyunk, nem vonatkoznak ránk a magyar szabályok.....

2017. aug. 28. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Megvannak a garanciapírok és a GSL átvételi papír is, hogy elvitték garanciális javításra őket. Akkor elkezdem holnap hívogatni őket, mert e-mail-re gondolom akkor nem véletlenül nem válaszolnak.
2017. aug. 28. 19:55
 5/10 A kérdező kommentje:

Nem gondoltam volna hogy ilyen undorító cég ez az Emag.

Utolsó eset volt hogy tőlük rendelek valamit, inkább maradok a Magyar cégeknél. Köszönöm a válaszokat!

2017. aug. 28. 19:57
 6/10 anonim ***** válasza:
Garanciás esetem nem volt velük, de amikor elálltam egy vásárlástól nem akarták a pénzt visszaadni, nem válaszoltak. Feljelentéssel fenyegetőztem, másnap már át is utalták a pénzt. Gusztustalanok.
2017. aug. 30. 04:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Hát ezt szomorúan halom, megpróbálom felhívni őket és megmondom nekik hogy a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni amennyiben nem utalják vissza az eszközök vételárait vagy nem küldik vissza javítva őket.
2017. aug. 31. 00:19
 8/10 anonim ***** válasza:
Nem hiszem, hogy a magyar fogyasztóvédelemtől nagyon megijednének, inkább azzal fenyegetőzz, hogy a román rendőrségen nyomod fel őket.
2017. aug. 31. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nekem 2 héttel az átvétel után kezdték el az email szerint a javítást :D (egy fejhallgatót). Na többet innen se rendelek..
2017. aug. 31. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Felhívtam az ügyfél-szolgálatot, lediktáltam a hölgynek az azonosítót, vártam egy kicsit míg utána néz a gépben hogy áll a javítás.Egyszer csak mondja a hölgy hamarosan átadják javításra az eszközöket a hivatalos szakszerviznek kis türelmét kérjük ez ügyben, amennyiben megtörtént a javítás vagy a csere a megadott e-mail címen értesítjük Önt. Hát komolyan három hónap nem volt elég arra hogy átadják a szerviznek. Kíváncsi leszek mi lesz ebből, azt mondta még a hölgy hogy megpróbálja megsürgetni a folyamatot, talán jövő karácsonyra sikerül elküldeniük a szerviznek.
2017. szept. 1. 00:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!