Normális ha 3 hónap után még nem kaptam vissza az
emagtol a garanciális szervizelésre küldőt eszközeimet?
Nem normális. Ha eltelt a 3 hónap, akkor simán írhatsz, hogy visszajelzés hiányában kéred a vételár visszatérítését.
30 napon belül jelezniük kellett volna, hogy a hiba mi
módon orvosolható (akár azt, hogy külső szervíznek kül-
dik javításra).
2017. aug. 28. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
Szívás. Tele van a Tékozló Homár emagos rémtörténetekkel. Ugye tudod, hogy román székhelyű a cég? Itthon szinte semmit nem tudsz kezdeni velük.
Kezdd el hívogatni az ügyfélszolgálatot, és írj nekik mindennap szorgalmasan. Remélem, valami papírod legalább van, ami igazolja, hogy tőlük vetted a cuccot, és elküldted nekik szervizre.
2017. aug. 28. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. romániai székhelyű gazdasági társaságot (székhely: Bukarest, Soseaua Virtutii nr. 148, sector 6; cégjegyzékszám: J40/372/2002, adószám: 26915131-2-51);
Rendszeres válaszuk, hogy mi román cég vagyunk, nem vonatkoznak ránk a magyar szabályok.....
2017. aug. 28. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
Megvannak a garanciapírok és a GSL átvételi papír is, hogy elvitték garanciális javításra őket. Akkor elkezdem holnap hívogatni őket, mert e-mail-re gondolom akkor nem véletlenül nem válaszolnak.
5/10 A kérdező kommentje:
Nem gondoltam volna hogy ilyen undorító cég ez az Emag.
Utolsó eset volt hogy tőlük rendelek valamit, inkább maradok a Magyar cégeknél. Köszönöm a válaszokat!
Garanciás esetem nem volt velük, de amikor elálltam egy vásárlástól nem akarták a pénzt visszaadni, nem válaszoltak. Feljelentéssel fenyegetőztem, másnap már át is utalták a pénzt. Gusztustalanok.
2017. aug. 30. 04:07
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 A kérdező kommentje:
Hát ezt szomorúan halom, megpróbálom felhívni őket és megmondom nekik hogy a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni amennyiben nem utalják vissza az eszközök vételárait vagy nem küldik vissza javítva őket.
Nem hiszem, hogy a magyar fogyasztóvédelemtől nagyon megijednének, inkább azzal fenyegetőzz, hogy a román rendőrségen nyomod fel őket.
2017. aug. 31. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
Nekem 2 héttel az átvétel után kezdték el az email szerint a javítást :D (egy fejhallgatót). Na többet innen se rendelek..
2017. aug. 31. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 A kérdező kommentje:
Felhívtam az ügyfél-szolgálatot, lediktáltam a hölgynek az azonosítót, vártam egy kicsit míg utána néz a gépben hogy áll a javítás.Egyszer csak mondja a hölgy hamarosan átadják javításra az eszközöket a hivatalos szakszerviznek kis türelmét kérjük ez ügyben, amennyiben megtörtént a javítás vagy a csere a megadott e-mail címen értesítjük Önt. Hát komolyan három hónap nem volt elég arra hogy átadják a szerviznek. Kíváncsi leszek mi lesz ebből, azt mondta még a hölgy hogy megpróbálja megsürgetni a folyamatot, talán jövő karácsonyra sikerül elküldeniük a szerviznek.
Kapcsolódó kérdések: