Tamás fülöp kérdése:
Mikor kérhetem vissza a vételárat a garanciális telefonomról, a telenortól, ha már harmadszor ugyanavval a hibával javítják 2 hónap alatt?
Figyelt kérdés
2015. jan. 8. 18:55
2/2 anonim válasza:
Harmadszori sikertelen javítást követően elállással élhetsz a vásárlási szerződéssel szemben (nyilván abban az esetben, ha elismerik a javítás sikertelenségét, hiszen lehet hogy szerintük jó, szerinted pedig nem).
A vállalkozás amennyiben elfogadja, felajánlhat árleszállítást, cserét, más modellt, levásárlást, vagy akár a vételár visszatérítését. Szabadon dönthetsz, hogy melyiket fogadod el.
Nyilván, ha nem ajánl fel olyan megoldást ami számodra megfelelő lenne, akkor a vitás helyzet rendezésére vonatkozó eljárás segíthet megoldani a problémát.
Tudni kell, hogy ha pl. csak kizárólag levásárlási lehetőséget ajánl fel, nem kötelező elfogadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!