Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Ez így fair? Így helyesen...

Ez így fair? Így helyesen csinálnám a barátommal?

Figyelt kérdés

Egy hónapja odaköltöztem a barátomhoz (neki van lakása) és dolgozik, én diákmunkán élek. Főiskolás vagyok.

Én végzem az összes munkát az otthonában, ő semmit.Nagyon trehány, lusta. Ezt sajnos szomorúan vettem észre:((

Csak annyi amit ő is csinál, hogy autóval közösen megyünk vásárolni (vegyesen fizetjük).


Most kitalálta hogy szálljak be a számla felébe. De én nem akarok a számlába befizetni, mert nem maradna semmi pénzem, és ezt mondtam is neki.


Nem tudom, hogy mi legyen. Ő eddig is fizette a számlákat (én nem pazarlok) de ha azt vesszük van egy ingyen bejárónője. Szerintetek így fair ha ezt mondom neki?

21/L


2010. jún. 29. 13:56
1 2 3 4 5 6 7
 11/67 A kérdező kommentje:

Igenám, csak itt az a baj, hogy én nappalis hallgató vagyok és emelett még dolgozom is.

A diákmunkámmal max. 25-30 ezret keresek, szinte éhbérért.

Őneki jó keresete van. Én nem használok sok vizet, áramot, alapban is spórolós vagyok. Ő tudta ezt, hogy iskolás vagyok! Előtte is ő fizette a számlákat!


Unom a trehányságát, mert ő irodai munkát végez és munka után is csak netezik vagy tv-zik a kupi meg áll. Eddig mindent én csináltam mert nem bírom nézni...de ez úgy néz ki, hogy cselédnek tart. Már beszóltam ezért, azt mondta neki most nincs kedve, vagy dolga van...stb. lerázás.


Ingyencseléd meg nincs, mert minden munka pénzbe kerül. Ha belegondoltok tök fáradtan takarítok, főzök, mosok, mosogatok és még ami van (utána pakolgatok) azért ez elég sok pénz lenne ha kellene érte fizetni! Ez nem csak az én dolgom, mert ő is csinál koszt!

De legalább a saját cselédkedésemért nem kellene odaadni a fél fizumat neki:S

2010. jún. 29. 14:28
 12/67 anonim ***** válasza:
100%

Valahol igazad is van.

Nappalis diákként, akkor gyakorlatilag oda is adhatnád az összes pénzed, és még az sem lenne elég a számlákra.