Megbocsátható-e, ha nem mondom meg a munkaadónak, hogy halálos beteg vagyok?
Szeretnék elmenni dolgozni. Sanos, már csak néhány évem, 2-3, max 5 ) van hátra, az orvosok nem tudnak meggyógyítani. Ezt a néhány évet (vagy hónapot ) munkával szeretném eltölteni. Idáig tanultam, ott sem tudtak a betegségemről, a kezelésekről. Viszont ha már ennyit tanultam,szeretnék legalább egy kicsit választott szakmámban dolgozni. Sajnos, még nem sikerült sehova bejutnom, pályakezdő vagyok. Ha felvesznek, teljes értékű munkát tudok végezni, Nem merem, és nem is akarom elmondani, hogy beteg vagyok, mert akkor eleve nem vesznek fel. (Betegségem nem fertőző) De ha máskor nem, a végén kiderül. Megkockáztathatom, hogy legyen néhány munkával töltött évem (hónapom?) Szüleim mindenképp támogatnak, orvosaim azt mondják, azt tegyem, ami nekem jó.
Kérlek, ne azt írjátok, hogy meggyógyulok, legyek erős, stb. ezeken már túl vagyok. Az orvosaimmal már mindent megbeszéltünk, mindent megpróbáltunk. Csak a munka része érdekel.
Privátban sem írnád le, hogy mi bajod?
Csak eü-ben tanulok és a szívemen szoktam viselni a halálos beteg fiatalokat akiknek már nincs más kiút.
Szeretnék minél több ilyen betegséggel és a vele járó lelki állapottal megismerkedni, hogy később a megfelelő képen tudjak bánni az ilyen betegekkel.
Onkológiai beteg vagyok. Nem szeretnék többet írni erről, ne haragudj. Életemben egyszer tudta meg valaki (véletlenül), és nagyon csúnyán elbánt velem.
Azóta nem bízok senkiben.
Nem tudom, hogy honnan tudná meg tőlem bárki is pláne, hogy köt a titoktartás.
De mindegy, nem erőltetem.
Szia! Először is nagyon sajnálom, hogy beteg vagy. Részvétem.