Megbocsátható-e, ha nem mondom meg a munkaadónak, hogy halálos beteg vagyok?
Szeretnék elmenni dolgozni. Sanos, már csak néhány évem, 2-3, max 5 ) van hátra, az orvosok nem tudnak meggyógyítani. Ezt a néhány évet (vagy hónapot ) munkával szeretném eltölteni. Idáig tanultam, ott sem tudtak a betegségemről, a kezelésekről. Viszont ha már ennyit tanultam,szeretnék legalább egy kicsit választott szakmámban dolgozni. Sajnos, még nem sikerült sehova bejutnom, pályakezdő vagyok. Ha felvesznek, teljes értékű munkát tudok végezni, Nem merem, és nem is akarom elmondani, hogy beteg vagyok, mert akkor eleve nem vesznek fel. (Betegségem nem fertőző) De ha máskor nem, a végén kiderül. Megkockáztathatom, hogy legyen néhány munkával töltött évem (hónapom?) Szüleim mindenképp támogatnak, orvosaim azt mondják, azt tegyem, ami nekem jó.
Kérlek, ne azt írjátok, hogy meggyógyulok, legyek erős, stb. ezeken már túl vagyok. Az orvosaimmal már mindent megbeszéltünk, mindent megpróbáltunk. Csak a munka része érdekel.
Ne mond el nincs hozzá köze.Mi a szakmád!!
Én inkább utazgatnék a helyedben nem dolgoznék de te tudod!
Minden jót neked!!!
Az akaraterőd és élethez való hozzáállásod dicséretre méltó. Tudom, hogy nem vigasztalást vársz, de ennyit engedj meg: a hozzád hasonló embereknek kellene 100 évig élniük, nem pedig azoknak, akik eltékozolják az éveiket..
Szerintem szíved joga megtartani a titkodat, amennyiben ez semmiféle hatással nincs az elvégzendő munkádra. Ha nem szükséges orvosi kivizsgálás, akkor valószínűleg nem is fog kiderülni soha. Jogod van eldönteni, milyen információt osztasz meg magaddal kapcsolatban a környezeteddel.
Szóval azt tanácsolom, próbáld ki a munkádat, ha már eddigi életedet a szakmád kitanulására fordítottad.