Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Külföldre miért mennek ki a...

Külföldre miért mennek ki a fiatalok, családjuktól távol jó csicskamelót végezni napi 12 órában?

Figyelt kérdés
2013. szept. 3. 19:46
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/153 anonim ***** válasza:
73%

Akkor maradj itthon és élvezd a langyos szarban ücsörgést.

Ez az "itthon a helyed" duma is ritka nagy hülyeség. Száz éve lovaskocsival egy nap alatt Bécsig jutottál, akkor az már a világ vége volt. Most egy nap alatt a világ legtávolabbi pontjára is eljuthatsz. Kitágult a világ, ébresztő!

2013. szept. 3. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/153 anonim ***** válasza:
45%

ÉN is el fogok menni és nem csicska munkára szoftvermérnök vagyok,így én kint gazdag leszek,miért ne mennék ha két havi fizuból ott lesz a Bömös,vehetek lakásokat akár itthon,egyik spanom szintén fejlesztő 14misit küldött haza anyjáéknak,na ezt itthon csináld meg sok sikert hozzá,ja meg lehet leszel 100 éves.

Az a baj pulya vagy még,neked lehet nincsenek céljaid,és igen én egy hatzalmas BMW-ben akarom pöffeszteni a s_ggem,boldogan.

Az lesz a legfőbb bajom,hogy huhh most ha elmegyünk bulizni akkor holnap meló lesz de nem kellene elcsúszni.

Igen kint tudnak élni az emberek,buliznak éjjel nappal,alap a Porsche,Merci.

Itthon lesz egy panelod és max 4-5kilós fizud max hozzáteszem.

Valaki többre vágyik,hidd el amikor hallom az uncsimat aki szintén fejlesztő,mesélte,hogy hát az egyik haverját napok óta nem érte el,mert leköltöztek Miamiba,hoppá.

Van különbség hidd el,én tuti nem csicska melóra megyek ki,mert annak tényleg semmi értelme.

2013. szept. 4. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/153 A kérdező kommentje:
Arra gondoltam, hogy mosogatóként vagy konyhán 12 órázni, hotelben takarítani 12 órát úgy hogy időre X szobával kész kell lenned, gyárban kapkodni, lefolyókat és wcket gyors tempóban takarítani és ilyesmik.
2013. szept. 4. 00:34
 34/153 A kérdező kommentje: