Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért van ennyi bunkó ember?!...

Miért van ennyi bunkó ember?! Bővebben lent

Figyelt kérdés
Mostanában nagyon sok álláshirdetésre jelentkeztem, pályakezdő vagyok és munkát szeretnék találni. Számtalan helyre elküldtem az önéletrajzom és még csak vissza se írnak, hogy köszönjük nem Önt választottuk stb. Elolvassák mert jön a visszaigazoló e-mail és nem válaszolnak vagy nem is küldenek visszaigazolást egyáltalán. Nem szoktam olyan helyekre jelentkezni ami nem felel meg a végzettségemnek mert amik a feltételek mindig megfelelek. Középfokú végzettség stb... Sőt volt már, hogy gyári munkára is jelentkeztem illetve takarítőnőnek (!) ahova elvileg azonnali kezdéssel keresnek embereket de vissza se írtak. Pedig az csak egy gyár nem holmi puccos munkahely. Elég idegesítő számomra mikor elküldöm a fényképes önéletrajzom és rá pár napra ugyanúgy hirdetik még mindig az állást, de válaszolni nem képesek. Ma már írtam az egyik ilyen cégnek akik adtak fel hirdetést idegességemben mégis kit keresnek diplomásokat? Vagy 8 általánossal és szakmunkással rendelkezőket pl ruhaválogató munkára???22 éves csinos fiatal lány vagyok és nem találok munkát pedig ha 50 helyre nem jelentkeztem az 1 hónap alatt akkor egyre sem! Hol élünk kérem???? Nagyon fel vagyok háborodva!
2012. febr. 25. 17:22
1 2 3 4 5
 31/42 A kérdező kommentje:
Te miről beszélsz? Ki írta, hogy álom melót keresek? Kb 3x-ra írom már le, hogy bármi jól jönne! Nem hiszem, hogy akik ide írtak még rajtam kívűl, hogy x ideje nincs munkájuk nem próbálkoztak még gyárba vagy mekibe... Lehet neked épp szerencséd volt ;) Én amelyik gyárat kérdeztem sehol nincs jelenleg felvétel vagy protekció kell hozzá mert nem egyszerű bejutni...
2012. febr. 26. 09:55
 32/42 A kérdező kommentje: